zz
Opaženo

Vseslovenska akcija: Kdo so najboljši slovenski trajnostni in butični turistični ponudniki?

Z otvoritvijo platforme WOOD WE GO se je začela akcija odkrivanja najboljših slovenskih trajnostnih in butičnih hotelov ter turističnih ponudnikov, ki bo trajala vse do jeseni 2024.

Namen akcije je predstavitev posebnih izkušenj, ki so jih gostje deležni z drugačnimi turističnimi ponudbami, in nizanje koristi, ki jih gostje pridobijo s tovrstnimi izkušnjami. 

Inovativna predstavitev destinacij

»Izbor slovenskih destinacij je predstavljen na unikaten način, kot slovenske destinacije niso bile predstavljene še nikoli: skozi osebna doživetja, dokumentirana s fotozgodbami, izvirnimi opisi, reportažnimi blogi in enominutnimi vlogi. Kampanja bo z elementi multimedijskega storytellinga postavila v ospredje slovenske butične bisere, v katerih ponujajo celosten  pristop k dobremu počutju svojih gostov, ustvarjajo nepozabne izkušnje in postavljajo novo paradigmo slovenskega butičnega turizma,« sta razložila ustanovitelja platforme WOOD WE GO Liljana Vogrinec in Dušan Waldhütter.

Paradni konji butičnega in trajnostnega turizma na enem mestu

Akcija izpostavlja butičnost destinacij, njihovo holistično wellbeing ponudbo, vključenost naravnih materialov s poudarkom na lesu in celostno trajnostno zgodbo ponudnika. Platforma bo s tem izpostavila tiste slovenske ponudnike, ki z dovršenostjo in kakovostjo butičnih storitev spreminjajo življenja svojih gostov. Dolgoročni namen portala je, da postane stičišče najboljših destinacij transformativnega turizma in mesto celostne predstavitve paradnih konjev butičnega in trajnostnega turizma. Ustanovitelja ob tem dodata, da bo spomladi platforma nadgrajena še s podkasti in z angleško različico s končnim ciljem, da dobi platforma WOOD WE GO mednarodni značaj.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji