Vsi na HoT krov!
HoT, HOFER Telekom, v novi oglaševalski akciji pod navigacijo agencije AV studio predstavlja, zakaj se zanj odloča vse več uporabnikov z vseh vetrov.
Hofer trgovina
Kratek opis akcije: HoT s posodobljeno »pixel art« podobo poleg ponudbe sporoča tudi o svojih vrednotah. Njegova največja odlika je »fer« odnos do uporabnikov – naj bodo to nizke cene, v katere se je zasidral in jih nikoli ne dvigne, ali dejstvo, da z izboljšano ponudbo daje veter v jadra vsem, ne samo novim uporabnikom.
»V zunanjem oglaševanju in video kampanji so uporabljene pixel grafike, na radiu pa uporabljamo priredbo na TikToku razširjene mornarske pesmi »Sea shanty«. Ta s solo uvodom, ki se mu pridruži vedno več glasov, odlično ponazori naraščajoče število zadovoljnih uporabnikov, ki dokazujejo, da se dober glas hitro širi. Posebej z melodijo, ki se zasidra v uho,« pravijo.
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Manca Kogej Vončina, Saša Režek in Nadja Jurca
Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projektov: Andreja Turinek
Kreativni direktor: Gal Erbežnik
Umetniški direktor in ilustrator: Vladan Srdić, Studio 360
Oblikovalec: Urh Kočevar
Tekstopiska: Sara Mlinar
Produkcija: Kerozin