Vsi smo radi na svojem
V agencijah W3B in Dobre zgodbe so za Deželno banko Slovenije vzpostavili osveženo platformo »Vsi smo radi na svojem«.
Deželna bank Slovenije
Kratek opis akcije: S platformo blagovna znamka poenoteno in učinkovito nagovarja posamezne ciljne skupine in jim predstavlja stanovanjski kredit ter kredite za naložbe na kmetijah. Ključni element platforme je skupno komunikacijsko sporočilo, ki poudarja naročnikov prodajni model, ki je narejen »po meri« stranke, in kot izpostavljajo pri Deželni banki Slovenije, pomen banke za slovenskega komitenta, ki je večinoma v slovenski lasti.
Oglaševalska akcija pripoveduje zgodbo o treh generacijah moških, ki imajo svoje korenine na podeželju, na kmetiji, med oljkami na Primorskem. Eden od sinov si je dom ustvaril na obrobju mesta in z ženo postavil rastlinjak, drugi se je z dekletom ravno vselil v njuno prvo stanovanje v središču mesta. Vnuk pa se z veseljem vrača na podeželje in dedku pomaga z opravili v oljčnem nasadu. Srečo vseh predstavlja skupni izvor – podeželje, kmetija, zemlja.
Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah ter lastnih in zakupljenih digitalnih kanalih.
Predstavnika naročnika: Nataša Crnkovič in Janez Žepič
Vodja projekta v agenciji: Maja Šorli Jakin
Kreativna direktorja: Mitja Godnič in Uroš Goričan
Tekstopiska: Nika Logar
Digitalni strateg: Denis Jakin
Oblikovalka: Eva Šarec
Fotograf: Primož Lukežič
Asistent fotografa: Andraž Vončina
Produkcijska hiša: STRIM.team
Produkcija: Mitja Godnič (kreativna produkcija), Črt Potočnik (kamera in DOP), Andrej Somer Klanjšček (režija), Matej Košir (luč in scenografija), Lola Jevtić (ličenje, frizura in kostumi)
Medijski agenciji: W3B in Medialog
Trajanje akcije: od 15. marca do 5. aprila 2023