vzajemna
Opaženo

Vzajemna: 20 let solidarnosti

Futura DDB je ob 20-letnici Vzajemne pripravila tako imenovano »jubilejno« akcijo.

Kratek opis akcije: V akciji so izpostavili solidarnost, vrednoto, za katero pravijo, da je zapisana v genskem zapisu Vzajemne zdravstvene zavarovalnice. »Prav zaradi te je Vzajemna v svojem ustroju drugačna zavarovalnica. Ni delniška družba, ampak deluje po načelu vzajemnosti. To pomeni, da vsi njeni člani – torej zavarovanci, solidarno zagotavljajo varnost vsakega posameznika,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijskispot, plakati

Predstavnik naročnika: Tomaž Krejačič

Vodja projekta v agenciji: Dragana Josipovič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Produkcijska hiša: Instant

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Futura DDB

Trajanje akcije: od18. novembra do 8. decembra 2019

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji