work from home
Opaženo

Work from home | Princip x ArtPump

Agencija Mayer McCann je za modni znamki Princip in ArtPump pripravila digitalno oglaševalsko akcijo, s katero sta znamki predstavili novo kolekcijo Work from home.

Kratek opis akcije: Kolekcijo je navdihnil sodobni koncept 'slow fashion'. »Vsi kosi so izdelani iz visokokakovostnih materialov s pridihom brezčasnosti, za dolgotrajno aktualnost kosov. V ozadju sije misel na žensko telo, na njeno udobje, na prileganje materialov in krojev. Veseli nas, da smo del projekta, ki pozitivno posega v modni prostor pri nas in sporočilno nagovarja edinstvenost vseh žensk,« pravijo v agenciji. Oglaševanje je potekalo z intenzivno mesečno akcijo na družbenih omrežjih, vključili pa so še druge lastne kanale modnih znamk, trgovine s konceptom Zoofa in odnose z javnostmi.

 

work from home1

work from home2

work from home3

work from home4

Umetniška in kreativna direktorica: Petja Montanez

Vodja projekta: Janja Tekavec

Digitalna strategija in tekstopisje: Sonja Zlobko

Oblikovanje: Aleš Salokar

Fotografija: Matjaž Jambriško

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji