Z občutkom za dober okus
Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Amater zasnovala oglase za linijo Union Premium, za katero pravijo, da slavi tiste, ki znajo okušati življenje in predstavlja vstopnico v raziskovanje drugačnih piv, izven klasičnega lagerja.
Pivovarna Union
Kratek opis akcije: Union nefiltrirano svetlo in temno pivo so »slekli« iz papirnatega ovoja, ohranila pa sta značilen okus, ki prepriča še tako zahtevne. Od zdaj ju točijo v posebej za Union razvito reliefno rjavo steklenico.
Hkrati so predstavili povsem nov, Hoppy lager z vsebnostjo alkohola 4,6 %, za katerega pravijo, da očara s svojo svežino, pitnostjo in nežno hmeljno aromo. Najbolj odgovoren med Unionovimi različicami pa je Hoppy lager 0,0. Gre za prvo 0,0 pivo Union, polno okusa, s podtonom hmelja in kavne arome, prelite v gladko karamelo. Union Hoppy lager 0,0 je tudi tisti, ki krasi zunanje oglasne površine pod sloganom Za dober okus kadarkoli!
Union Premium je v zadnjih nekaj tednih prisoten na družbenih omrežjih tudi s svojo akcijo Premium kuharija, ki ponuja nekoliko drugačno uporabo piv iz nabora Union Premium.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in radijsko oglaševanje, terenske aktivnosti ter aktivnosti na spletu in družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Nina Tomše in Erika Šterbenc Hozjan
Kreativni direktor: Saša Hess
Umetniški direktor: Miha Kalan
Medijska agencija: Media Publikum