lj
Opaženo

Za lepšo Ljubljano (in njene oglasne površine)

MOL tudi letos pripravlja tradicionalno spomladansko okoljsko akcijo »Za lepšo Ljubljano«, ki letos vključuje nadzor nad zunanjimi oglasnimi površinami.

Akcija »Za lepšo Ljubljano« poteka med 22. marcem, svetovnim dnevom voda, in 22. aprilom, svetovnim dnevom Zemlje. Krovno podobo zanjo je Mestni občini Ljubljana (MOL) pomagala pripraviti agencija Pristop.

V tem času MOL pripravlja številne aktivnosti, ki bodo prebivalcem pomagale doseči skupen cilj – bolj čisto, zeleno in urejeno Ljubljane. Ob začetku letošnje akcije v ospredje postavljajo skrb za čisto pitno vodo in nadzor nad zunanjimi oglasnimi površinami na območju Mestne občine Ljubljana.

Svetovni dan voda: »Pospeši spremembo«

Akcijo »Za lepšo Ljubljano« so začeli 22. marca, na svetovni dan voda, ki letos poteka pod sloganom »Pospeši spremembo«. V Ljubljani je voda sicer kakovostna in pitna, neobdelana s tehnološkimi postopki in brez kemikalij, a jo želijo z različnimi aktivnostmi še dodatno zavarovati.  Med drugim bodo ukinili več kot 6.000 greznic in dvignili priključenost na kanalizacijo na 98 odstotkov (za primerjavo – leta 2007 je ta znašala 68 odstotkov, leta 2021 pa 92 odstotkov).

Urejanje področja zunanjega oglaševanja

Inšpektorat MOL je po tem, ko je bila lani pristojnost nadzora nad objekti za oglaševanje prenesena na občinske inšpekcije, na začetku leta začel usmerjeni nadzor na področju oglaševanja. Inšpektorat nadzore izvaja na javnih in zasebnih površinah, aktivnosti so začeli ob vpadnicah v mesto, nadaljujejo jih znotraj četrtnih skupnosti. Inšpekcijski postopki so v teku, doslej je bilo odstranjenih že 126 neprimernih objektov za oglaševanje. Z akcijo bodo nadaljevali, dokler ne bodo na območju Mestne občine Ljubljana ostali postavljeni le legalni objekti za oglaševanje.

»Skupaj poskrbimo za čisto, urejeno in zeleno Ljubljano!«

MOL v okviru akcije »Za lepšo Ljubljano« pripravlja z drugimi organizacijami tudi čistilne akcije, za katere bo javno podjetje Voka Snaga organizatorjem tudi letos zagotovilo vreče, rokavice in odvoz odpadkov. Iz MOL-a še sporočajo, da so termini čistilnih akcij (in drugih aktivnosti) objavljeni na njihovi spletni strani, nanje pa vabijo tudi bralce MM-a.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji