continental adria
Opaženo

Za najpomembnejše poti v življenju

Agencija 101 je za Continental Adria pripravila regionalno oglaševalsko akcijo, ki v središče pozornosti postavlja skrb za varnost na poti. Glavno vlogo v njej ima mladi očka, ki svojo družino odpelje domov iz porodnišnice.

Kratek opis akcije: »Pri Continentalu je varnost na poti že 150 let na prvem mestu, česar pa za nas, potrošnike, ne moremo trditi. Vsaj dokler se nam življenjska situacija občutno ne spremeni. In ena od takšnih sprememb je, ko v avtomobilih začnemo prevažati otroke. Takrat se naše dojemanje pomena varnosti med vožnjo izrazito spremeni,« pravijo snovalci akcije.

Tako je Continental v sodelovanju z Agencijo 101 in očkom Maticem v tajnosti skoval načrt, ki je omogočil, da se je družina na prvo skupno pot iz porodnišnice podala s prav posebno popotnico. Celotno presenečenje si lahko ogledate v videu, pri Continentalu pa si želijo, da bi bile vse naše poti tako varne, kot je prva vožnja iz porodnišnice, zato bodo tudi v prihodnosti skrbeli za razvoj prvovrstnih izdelkov.

Oglaševalska akcija je zaživela v Sloveniji, na Hrvaškem in v Romuniji, video pa si je že v prvih dneh po lansiranju ogledalo več kot 300.000 spletnih uporabnikov.

Elementi akcije: aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, B2B in interno komuniciranje, digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Luka Maselj in Radu Stan

Vodja projekta v agenciji: Marjan Štangelj

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Komunikacija na družbenih omrežjih: Sara Grmek in Hana Godina

Strokovnjak za medijske vsebine: Blaž Jarc

Produkcijska hiša: Final Focus, Studio Ritem

Režiser: August Adrian Braatz

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji