tuš
Opaženo

Za praznike, polne čarobnih presenečenj

Agencija SHIFT je za Tuš zasnovala komunikacijsko akcijo, s katero predstavljajo njihove »čarobne okraske«.

Letošnje praznike Tuš ob vsakem nakupu nad 25 evrov ali nakupu izbranega izdelka članom Tuš kluba podari brezplačen čarobni okrasek. »Okraski so v obliki različnih prazničnih motivov, zato vsak paketek poskrbi za čarobno presenečenje,« pojasnijo v Tušu.

Ker je okraske potrebno najprej sestaviti, ti družino še dodatno povežejo v skupnem ustvarjanju: »Ustvarjalnost pa se ne konča pri sestavljanju. Okraske namreč lahko, poleg tega, da jih obesite na božično drevesce ali postavite na praznično mizo, umestite tudi na bolj nenavadna mesta – in tako presenetite svoje najbližje.« In prav tovrstna »čarobna presenečenja«, kot jim pravijo snovalci akcije, so v kampanji prikazana v različnih TV-oglasih, pa tudi na digitalnih in zunanjih kanalih ter v radijskem oglasu.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, izpostavitve na prodajnih mestih in interna komunikacija

Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Maša Šolinc, Danijela Lakičevič, Nika Brodnik in Valerija Jakopič

Kreativna direktorja in tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs 

Oblikovalka: Lucija Pale Povalej 

Vodja projekta: Lina Gorjup    

Filmska produkcija: FLO Studio 

Producent: Aljaž Habot 

Režiser: David Belina 

DOP: Klemen Smolar 

Medijska agencija: Media Publikum

tuš

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji