leone roses
Opaženo

Za valentinovo podari nepričakovano

Leone je letos skupaj z agencijo Rubikon GRAL vsem zaljubljencem pomagal, da so se spomnili na praznik zaljubljenih.

Kratek opis akcije: Ker ugotavljajo, da valentinovo marsikoga »prehiti«, Leone vsem, ki se na dan ljubezni znajdejo brez darila, pomaga, da svoje izbrance očarajo z originalnimi in okusnimi darili –sladolednimi vrtnicami Rose cones. »Da je vrtnica prava roža za izraz ljubezni, vemo vsi. Če pa zraven podariš še sladoledne vrtnice Leone, bo presenečenje še toliko slajše in nepričakovano. Tako smo letos za valentinovo želeli vsem zaljubljencem pričarati še bolj sladko praznovanje v dvoje,« pravijo v podjetju Leone, kjer so se povezali tudi z Woltom in preko dostavljavcev hrane podarili 6000 sladolednih vrtnic.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, vplivnostni marketing, izpostavitve na prodajnih mestih, obdarovalna akcija na Woltu

Predstavnika naročnika: Kristjan Jerončič in Jernej Mihalič
Kreativni direktor: Gregor Graf
Vodji projekta: Nika Živec in Tara Urbančič
Tekstopisec: Denis Pucelj
Upravljavka družbenih omrežij: Lana Zagorac
Oblikovanje zunanjih oglasov: Markacija
TikTok aktivacija: Dunking Devils Studio

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji