Za valentinovo podari nepričakovano
Leone je letos skupaj z agencijo Rubikon GRAL vsem zaljubljencem pomagal, da so se spomnili na praznik zaljubljenih.
Kratek opis akcije: Ker ugotavljajo, da valentinovo marsikoga »prehiti«, Leone vsem, ki se na dan ljubezni znajdejo brez darila, pomaga, da svoje izbrance očarajo z originalnimi in okusnimi darili –sladolednimi vrtnicami Rose cones. »Da je vrtnica prava roža za izraz ljubezni, vemo vsi. Če pa zraven podariš še sladoledne vrtnice Leone, bo presenečenje še toliko slajše in nepričakovano. Tako smo letos za valentinovo želeli vsem zaljubljencem pričarati še bolj sladko praznovanje v dvoje,« pravijo v podjetju Leone, kjer so se povezali tudi z Woltom in preko dostavljavcev hrane podarili 6000 sladolednih vrtnic.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, vplivnostni marketing, izpostavitve na prodajnih mestih, obdarovalna akcija na Woltu
Predstavnika naročnika: Kristjan Jerončič in Jernej Mihalič
Kreativni direktor: Gregor Graf
Vodji projekta: Nika Živec in Tara Urbančič
Tekstopisec: Denis Pucelj
Upravljavka družbenih omrežij: Lana Zagorac
Oblikovanje zunanjih oglasov: Markacija
TikTok aktivacija: Dunking Devils Studio