Zakaj nas nekatere ljubezni opredeljujejo bolj kot druge?
DROM agency je za Cockto pripravil oglaševalsko akcijo ob dnevu zaljubljenih. V njej je Cockta s predstavitvami parov in njihovih različnih ljubezni pozvala ljudi, naj razmislijo o tem, zakaj nas nekatere ljubezni opredelijo bolj kot druge.
Atlantic Grupa, Cockta
Kratek opis akcije: V ospredju akcije so štirje pari, in sicer par z veliko starostno razliko, par, kjer je eden od njiju Rom, homoseksualni par in nekdanji homoseksualni par. Zadnji par predstavljata nekdanji dekleti Monika in Bruna, ki v videointervjuju govorita o svojem doživljanju ljubezni, javni izpostavljenosti in procesu sprejemanja same sebe.
Oglaševalska akcija je v regiji dvignila ogromno prahu na eni in na drugi strani – od ekstremnega sovražnega govora, pozivov k bojkotu in aktivacije botov v komentarjih nasprotnikov akcije do izjemno pozitivnega odziva podpore, ljubezni in solidarnosti. »K sreči je bilo slednjega veliko več. Vse uporabnike, ki so se odzvali negativno, pa smo povabili, da pare spoznajo pobliže, da preberejo njihove zgodbe in razmislijo o tem, zakaj njihovih ljubezni ne sprejemajo,« pravijo v DROM agency.
Reakcije in sporočila tako nasprotnikov kot podpornikov so (in jih še) objavljali v Instagramovih zgodbah in na ta način uporabnike spodbujali k razmisleku.
Vodja projekta: Zala Maček
Kreativna direktorica: Milena Jakovljević
Strateginji: Zala Maček in Milena Jakovljević
Tekstopiske: Maša Stanič, Milena Jakovljevic, Zala Maček, Marija Pajić in Martina Levar
Upravljavca družbenih omrežij: Miloš Primović in Milena Jakovljević
Videoprodukcija: Bine Zarabec
Fotograf: Sever Zolak
Medijska agencija: Promedia group
Produkcija spletne strani: Spletna postaja