cockta izbor
Opaženo

Zakaj nas nekatere ljubezni opredeljujejo bolj kot druge?

DROM agency je za Cockto pripravil oglaševalsko akcijo ob dnevu zaljubljenih. V njej je Cockta s predstavitvami parov in njihovih različnih ljubezni pozvala ljudi, naj razmislijo o tem, zakaj nas nekatere ljubezni opredelijo bolj kot druge.

Kratek opis akcije: V ospredju akcije so štirje pari, in sicer par z veliko starostno razliko, par, kjer je eden od njiju Rom, homoseksualni par in nekdanji homoseksualni par. Zadnji par predstavljata nekdanji dekleti Monika in Bruna, ki v videointervjuju govorita o svojem doživljanju ljubezni, javni izpostavljenosti in procesu sprejemanja same sebe.

Oglaševalska akcija je v regiji dvignila ogromno prahu na eni in na drugi strani – od ekstremnega sovražnega govora, pozivov k bojkotu in aktivacije botov v komentarjih nasprotnikov akcije do izjemno pozitivnega odziva podpore, ljubezni in solidarnosti. »K sreči je bilo slednjega veliko več. Vse uporabnike, ki so se odzvali negativno, pa smo povabili, da pare spoznajo pobliže, da preberejo njihove zgodbe in razmislijo o tem, zakaj njihovih ljubezni ne sprejemajo,« pravijo v DROM agency.

Reakcije in sporočila tako nasprotnikov kot podpornikov so (in jih še) objavljali v Instagramovih zgodbah in na ta način uporabnike spodbujali k razmisleku.

 

cockta1

cockta2

Vodja projekta: Zala Maček

Kreativna direktorica: Milena Jakovljević

Strateginji: Zala Maček in Milena Jakovljević

Tekstopiske: Maša Stanič, Milena Jakovljevic, Zala Maček, Marija Pajić in Martina Levar

Upravljavca družbenih omrežij: Miloš Primović in Milena Jakovljević

Videoprodukcija: Bine Zarabec

Fotograf: Sever Zolak

Medijska agencija: Promedia group

Produkcija spletne strani: Spletna postaja

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji