Zala: 1.500 razlogov
Blagovna znamka vode Zala je dolgoletni podpornik združenja Europa Donna Slovenija. Z agencijo Pristop so se letos odločili za nekoliko bolj opazen in obsežnejši korak k ozaveščanju o pomembnosti samopregledovanja dojk.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: »1.500 novih diagnoz raka dojke letno nam daje vsaj 1.500 razlogov, da smo pozorni, aktivni, da skrbimo za svoje zdravje in k temu motiviramo svoje najbližje. Ne nazadnje, da smo solidarni,« pravijo pri Pivovarni Laško Union. Za obdobje rožnatega oktobra, mednarodnega meseca ozaveščanja o raku dojk, je Zala za ozaveščanje odstopila obraz svojega najbolj prodajanega izdelka – pollitrske izvirske vode Zala in etiketo namenila komunikaciji akcije. Embalaža s QR-kodo poziva k donaciji v Sklad Mojce Senčar, sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil.
Sporočilo oglaševalske akcije je še toliko močnejše, ker so njen obraz resnične osebe – prebolevnice raka dojk. V akciji sodelujejo članice Društva Europa Donna Slovenija, sodelavka Pivovarne Laško Union in dolgoletna ambasadorka projekta Jana Koteska. »Veseli smo, ko znamka svoj medijski prostor ali celo svoj najbolj prodajan izdelek odstopi za dober namen. Zato smo z veseljem podprli blagovno znamko Zala, tako s svojim strokovnim znanjem kot tudi s povabilom vseh sodelavcev k donaciji,« pravi Žiga Gliha, direktor naročnika iz agencije Pristop, ki je projekt podprla kreativno in izvedbeno.
Akcijo so predstavili v času teniškega turnirja WTA Zavarovalnica Sava v Portorožu, z zunanjim oglaševanjem in digitalno oglaševalsko akcijo ter na družbenih omrežjih v sodelovanju z ambasadorji znamke in prebolevnicami.
Predstavnici naročnika: Simona Oset in Daphne Stavropoulou
Direktor naročnika v agenciji: Žiga Gliha
Vodja projekta v agenciji: Eva Remic
Kreativna direktorica: Mirka Modrinič
Kreativna zasnova: Veronika Povž
Tekstopisca: Veronika Povž in Rok Artiček
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovanje: Sara Sešlar Naraks
Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik
Družbena omrežja: Eva Remic in Gašper Potočnik
Vodji produkcije: Katra Petriček in Damjana Grošelj
Video produkcija: Mimi Antolovič, Urška Kos in Žak Jankovič
Fotografinja: Mimi Antolovič
Medijska strategija in zakup: Media Publikum
Trajanje akcije: september – november 2022