Zala Vitamin water: Za vse, kar si zadaš
V Pristopu so zasnovali oglaševalsko akcijo za novo linijo vitaminskih vod Zala.
Nika Bev
Kratek opis akcije: Zala, blagovna znamka, znana po svoji dolgi tradiciji in zavezanosti kakovostni hidraciji, je svoj izdelčni portfelj nadgradila z vitaminskimi vodami v treh okusih. Ustvarjene so za dopolnitev zdravega življenjskega sloga in ponujajo okusen ter nizkokaloričen način za ohranjanje hidracije, hkrati pa z vsebovanimi vitamini prispevajo k boljšemu počutju.
Novo linijo vitaminskih vod Zala so potrošnikom približali s pozitivnimi in spodbudnimi nagovori, ki jasno sporočajo o funkcionalnostih vsakega okusa. Potrošnike podpirajo na vsakem koraku – od naprezanja v fitnesu do širjenja dobre volje. Da bi vitaminske vode na policah čim bolj izstopale, so poskrbeli z barvito, opazno in igrivo podobo, ki takoj pritegne poglede kupcev.
Elementi akcije: oblikovanje embalaž, zunanje in digitalno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Dino Martinović in Petra Banek
Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret
Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha
Tekstopiska: Veronika Povž
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalka: Mara Bibin
Medijska agencija: Pro media group Zagreb/Media Publikum Ljubljana
Čas trajanja akcije: od 30. aprila do 15. julija 2024