Zala Vitamin water
Opaženo

Zala Vitamin water: Za vse, kar si zadaš

V Pristopu so zasnovali oglaševalsko akcijo za novo linijo vitaminskih vod Zala.

Kratek opis akcije: Zala, blagovna znamka, znana po svoji dolgi tradiciji in zavezanosti kakovostni hidraciji, je svoj izdelčni portfelj nadgradila z vitaminskimi vodami v treh okusih. Ustvarjene so za dopolnitev zdravega življenjskega sloga in ponujajo okusen ter nizkokaloričen način za ohranjanje hidracije, hkrati pa z vsebovanimi vitamini prispevajo k boljšemu počutju.

Novo linijo vitaminskih vod Zala so potrošnikom približali s pozitivnimi in spodbudnimi nagovori, ki jasno sporočajo o funkcionalnostih vsakega okusa. Potrošnike podpirajo na vsakem koraku – od naprezanja v fitnesu do širjenja dobre volje. Da bi vitaminske vode na policah čim bolj izstopale, so poskrbeli z barvito, opazno in igrivo podobo, ki takoj pritegne poglede kupcev.

zala1

zala2

Elementi akcije: oblikovanje embalaž, zunanje in digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Dino Martinović in Petra Banek

Vodja projekta v agenciji: Klara Rupret

Direktor projekta v agenciji: Žiga Gliha

Tekstopiska: Veronika Povž

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalka: Mara Bibin

Medijska agencija: Pro media group Zagreb/Media Publikum Ljubljana

Čas trajanja akcije: od 30. aprila do 15. julija 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji