tuš
Opaženo

Zato grem v Tuš

Tuš, slovenski trgovec z več kot tridesetletno tradicijo, z oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« na vseh glavnih medijskih kanalih komunicira svoje prednosti.

Kratek opis akcije: Kot naštevajo v Tušu, so njihove največje prednosti vsakodnevna svežina, kakovost, slovensko poreklo izdelkov, domač ambient in prijazno prodajno osebje, kar izpostavljajo tudi v svoji novi oglaševalski akciji.

tuš1

tuš2

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič

Vodja projekta v agenciji: Petra Peršić Blažičko

Kreativni direktor in tekstopisec: Siniša Waldinger

Vodja produkcije: Anja Pečovnik

Oblikovalka: Leopoldina Jovanovski

Fotograf: Luka Svetic

Produkcijska hiša: Bright Visuals 

Režiserka: Marcella Zanki

Medijska agencija: Media Publikum

Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc

Trajanje akcije: 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji