izbor telemach 600k
Opaženo

Zaupa nam že 600.000 mobilnih uporabnikov

Agencija Fried je za Telemach pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so obeležili pomemben mejnik – 600.000 uporabnikov mobilnih storitev.

Kratek opis akcije: Ob tej priložnosti so se svojim naročnikom, tako obstoječim kot tudi novim, zahvalili z različnimi ugodnostmi. Oglaševalsko akcijo so zaokrožili s sodelovanjem z Optimisti, prvo slovensko digitalno komedijo, in vsem svojim naročnikom zagotovili ogled predstave po znižani ceni.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, digitalno oglaševanje, neposredna pošta, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavnika naročnika: Tanja Winterleitner in Denis Kjostarov

Kreativni in umetniški direktor ter režiser: Josip Modli

Fotografije: Stock/Fried

Produkcijska hiša in tekstopisje: Fried

Medijska agencija: AM komunikacije

Trajanje akcije: 5. februar do 20. marec 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji