Zaupa nam že 600.000 mobilnih uporabnikov
Agencija Fried je za Telemach pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so obeležili pomemben mejnik – 600.000 uporabnikov mobilnih storitev.
Telemach
Kratek opis akcije: Ob tej priložnosti so se svojim naročnikom, tako obstoječim kot tudi novim, zahvalili z različnimi ugodnostmi. Oglaševalsko akcijo so zaokrožili s sodelovanjem z Optimisti, prvo slovensko digitalno komedijo, in vsem svojim naročnikom zagotovili ogled predstave po znižani ceni.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, digitalno oglaševanje, neposredna pošta, aktivnosti na prodajnih mestih
Predstavnika naročnika: Tanja Winterleitner in Denis Kjostarov
Kreativni in umetniški direktor ter režiser: Josip Modli
Fotografije: Stock/Fried
Produkcijska hiša in tekstopisje: Fried
Medijska agencija: AM komunikacije
Trajanje akcije: 5. februar do 20. marec 2021