Zaupaj v svojo pot
Zavarovalnica Generali v sodelovanju z agencijo Pristop z novo oglaševalsko akcijo nadgrajuje pozicijo prve zavarovalnice po zadovoljstvu strank in po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.
Zavarovalnica Generali
Kratek opis akcije: »Za doseganje svojih ciljev je pomembno ohranjati zaupanje vase, ne glede na težavnost ovir na naši poti. In prav v trenutkih, ki nas preizkušajo, Zavarovalnica Generali svojim zavarovancem že vrsto let stoji ob strani. To potrjujejo tudi nedavne raziskave, ki dokazujejo, da je Zavarovalnica Generali prva tako po zadovoljstvu strank kot tudi po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov. Visoko zadovoljstvo pa dosega tudi s širokim naborom storitev in s strokovnimi in prijaznimi zastopniki,« pravijo v zavarovalnici.
V prvem delu dvofazne oglaševalske akcije, ki jo v televizijskih oglasih, zunanjem in spletnem oglaševanju ter na drugih komunikacijskih kanalih zaokroža slogan »Zaupaj v svojo pot«, spremljamo zgodbo nadebudnega dekleta z željo, da se nekega dne povzpne na vrh zmagovalnih stopničk. Slednje se izkaže za velik izziv, vendar tako kot v življenju samem, se tudi tu trud in predanost naposled le prelijeta v odločnost in zaverovanost vase.
Elementi akcije: televizijski, tiskani, radijski in spletni oglasi, zunanje oglaševanje in družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Direktorica razvoja strategij: Eva Šterk
Vodja projekta: Tea Rojec
Asistentka vodje projekta: Manja Kopušar
Umetniški direktor: Rok Flego
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc
Vodja produkcije: Eva Celec
Produkcijska hiša: Nora
Režiser: Blaž Švent
Fotografinja: Urša Premik
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: november 2019 – december 2019