Zavarovalnica Generali
Opaženo

Zavarovalnica Generali spodbuja k premisleku o Odgovorni prihodnosti

»Zavarujte svojo prihodnost in uresničite svoje cilje,« poudarjajo v Generaliju, kjer s kampanjo in novim produktom »Odgovorna prihodnost« ostajajo zvesti svojim trajnostnim zavezam.

Kratek opis akcije: Praznični čas ob prelomu leta je tudi čas za snovanje novih želja in ciljev. V zavarovalnici Generali k temu spodbujajo s kampanjo za naložbeno zavarovanje »Odgovorna prihodnost«.

»Novo leto, nov začetek. Čas za nove cilje, priložnosti in izzive. Vsak si jih začrta po svoje: nekateri so že začeli z načrtovanjem dopustov in potovanj, drugi si ogledujejo nove avtomobile, izbirajo pohištvo ali pa se pripravljajo na večje življenjske spremembe, kot so selitev, povečanje družine ali zamenjava službe,« pravijo v zavarovalnici Generali, kjer menijo, da je na prelomu leta smiseln razmislek o tem, kako bomo stopali v prihodnost. Zato so zasnovali kampanjo za naložbeno zavarovanje s trajnostnimi naložbami »Odgovorna prihodnost«, s katerim lahko poskrbimo za varnost nas in naših najbližjih ter razmislimo o varčevanju, ki bo plemenitilo naše prihranke z družbi in okolju prijaznimi naložbami.

Kampanja je zaživela na različnih kanalih, med drugim na televiziji, radiu, zunanjem oglaševanju, spletu in družbenih omrežjih. K snovanju novih ciljev – za leto 2025 kot tudi tistih bolj oddaljenih, življenjskih – pa spodbujajo s sodelovanjem v dveh nagradnih igrah, kjer pozivajo sodelujoče, naj jim zaupajo svoje cilje za leto 2025 in se potegujejo za denarne nagrade.

Generali

Generali 2

Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnik naročnika: oddelek za marketing in odnose z javnostmi v zavarovalnici Generali

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji