masto
Opaženo

Zavarovalnica Sava – Maš to!

Zavarovalnica Sava predstavlja projekt Maš to!, kompetentnega sogovornika mladih odraslih pri soočanju z vsakodnevnimi izzivi in duševnimi stiskami. Pri projektu je zavarovalnici pomagala Luna TBWA.

Kratek opis akcije: V sodobnem času sta eni najpomembnejših tem duševno zdravje in razumevanje osebnih stisk. Še posebej v življenjih mladih odraslih, ki se soočajo z velikimi pritiski in pričakovanji družbe ter visokimi pričakovanji, ki jih sami gojijo do sebe. Zavarovalnica Sava je v svojem bistvu zavezana družbeni odgovornosti, v skladu z vrednotami svoje zaobljube Nikoli sami pa želi aktivno pomagati pri reševanju izzivov družbe. Zamisel in načrt za projekt Maš to! sta nastali kot plod interne inovacijske delavnice v Zavarovalnici Sava, življenje pa so mu vdihnili s pomočjo kreativne agencije Luna TBWA

Težave z duševnim zdravjem, medsebojnimi odnosi ali stresom znajo pravočasno prepoznati le redki, ti pa (mnogokrat prepozno) pomoč največkrat iščejo prav na spletu. Zato so se pri Zavarovalnici Sava s projektom Maš to! ciljni skupini približali tam, kjer preživijo največ svojega časa – na Instagramu. Tu s kakovostnimi vsebinami priznanih strokovnjakov odkrivajo različne tematike, razbijajo stigmo in odgovarjajo na vprašanja mladih, predvsem pa z njimi gradijo skupnost, ki se rada bodri s stavkom Maš to!

V sodelovanju s priznanimi psihologi in strokovnjaki s področja duševnega zdravja so na spletni strani pripravili poglobljene članke, ki se dotikajo različnih tematik s področja tesnobe, stresa, partnerskih in drugih odnosov ter širšega duševnega zdravja.

Ljudem pa je sedaj na voljo tudi brezplačen program spletne in mobilne vodene meditacije Zadihaj. S tem lahko naredijo svoj prvi korak do sprostitve v trenutku, ko začutijo, da to potrebujejo. Vse, kar morajo storiti, je, da odklopijo internetno povezavo in z njo povezane neprestane dražljaje ter si vzamejo čas zase. Spletna aplikacija Maš to! in program Zadihaj sta nastala v sodelovanju z besednim studiem Imenovalnik, kjer so poskrbeli, da so spodbudne besede vedno le klik stran.

»Ko te stiska tesnoba ali hromi stres, si zapomni … Zadihaj. Maš to! Mi smo s tabo.«

Elementi akcije: Spletno oglaševanje, družbena omrežja, aktivacije z vplivneži, spletna aplikacija, vsebinski marketing

Predstavnici naročnika: Katja Grušovnik in Karin Vidonja

Ekipa inovacijske skupine Zavarovalnice Sava: Ana Marinič, Karin Vidonja, Karmen Madjar, Petra Rostohar in Špela Čavničar

Zunanji partner inovacijske skupine: Urban Lapajne (Tovarna podjemov)

Vodji projekta na agenciji: Katja Hrovatin in Rok Travižan (Luna \TBWA)

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec (Luna \TBWA)

Tekstopisec: Blaž Žnidarec (Luna \TBWA)

Umetniški direktor: Miha Avsenik (Luna \TBWA)

Spletna oblikovalka: Jana Troha (Luna \TBWA)

Spletna stratega: Juša Fabjan in Jan Omahen (Luna \TBWA)

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Patricija Štangelj (Luna \TBWA)

Upravljalka družbenih omrežjih: Lara Mlakar (Luna \TBWA)

Razvijalec aplikacije Zadihaj in spletne strani Maš to: Leon Škrilec

Kreativni direktor in tekstopisec za aplikacijo Zadihaj: Žan Rus F. (Besedni studio Imenovalnik)

Strokovnjaki in partnerji za pripravo vsebine: Emosens (dr. Anja Kovačič), BRST psihologija (Kaja Strniša, mag. kom. in Branka Strniša, univ. dipl. psih.) in društvo za psihološko svetovanje Kameleon

Medijska agencija: Media Publikum

 

pok

 

 

 

 

 

 

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji