sava
Opaženo

Zavarovalnica Sava: Pet unikatnih čelad Elan Eon

V zimski akciji se je Zavarovalnici Sava in uličnemu umetniku Azramu pridružil Elan. Skupaj so ustvarili novo serijo edinstvenih čelad in jih podelili v digitalni aktivaciji, ki so jo zasnovali v agenciji Luna \TBWA.

Kratek opis akcije: Pri Elanu so ustvarili čelado Eon, ki velja za prvi varnostni izdelek za zimske športe, ki je v celoti zasnovan v slovenskih Alpah. Ker so želeli smučarjem ponuditi najboljše, so oblikovali optimalno rešitev za zaščito smučarjev v vseh pogojih: inovativno zasnovo čelade Eon odlikujejo dvojna lupina, sistem pritrjevanja BOA 360, odstranljive ušesne blazinice PureSound in popolnoma nastavljivi zračniki, ki preprečujejo rosenje očal.

A kot pravijo pri Elanu, je na smučišču poleg kakovostne čelade pomembno tudi poznavanje smučarskih pravil. Zato sta Zavarovalnica Sava in Elan v digitalni aktivaciji povabila ljudi k sodelovanju v smučarskem kvizu. Tako sta znamki na zabaven in poučen način ljudi spodbudili k utrjevanju znanja o smučarskem bontonu in pravilih. Da pa so lahko k sodelovanju privabili čim več ljudi, so z uličnim umetnikom Azramom po zelo uspešni jesenski seriji unikatnih čelad ustvarili še zimsko.

Za čelado so se lahko potegovali vsi, v žreb pa so se uvrstili le tisti, ki so na smučarskem kvizu dosegli vsaj 80 odstotkov pravilnih odgovorov. Odziv in znanje ljudi sta se izkazala za neverjetna in to je morda še eden od dokazov, da smo Slovenci prav zares smučarski narod.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, aktivacija na družbenih omrežjih, spletno mesto

Predstavnici naročnika: Jona Bale (Zavarovalnica Sava) in Polona Razingar Sladič (Elan)

Vodji projekta: Katja Hrovatin in Rok Travižan

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Oblikovalka: Pia Požek

Spletni strateg: Jan Omahen

Ilustrator: Azram – Maksim Azarkevič

Partner projekta: Elan

x

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji