zt
Opaženo

Zavarovanja za dom Zavarovalnice Triglav

V Zavarovalnici Triglav svoje tržnokomunikacijske aktivnosti v letu 2023 začenjajo z novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo (o)krepiti zavedanje o pomenu zaščite doma.

Kratek opis akcije: S humorno zgodbo so želeli prikazati nepredvidljivost situacij, ki lahko povzročijo škodo ter tako spodbuditi lastnike nepremičnin k sklenitvi zavarovanj za dom.

Nova oglaševalska akcija je nastala v sodelovanju z mednarodno zasedbo: pri ustvarjanju oglasa je sodeloval finski režiser in kreativni direktor Mikko Lehtinen, ključna protagonistka, psička Frieda, prihaja iz Nemčije, oglas pa so snemali na Hrvaškem.

Kaj vse se lastnikom nepremičnin (in v oglasu nastopajoči psički Friedi) lahko pripeti v življenju, in zakaj je dobro imeti zavarovan dom, pa tudi zavarovanje osebne zaščite, si poglejte v oglasu »Kotalkanje«.

Zgodba v oglasu sicer s pomočjo izmišljene situacije krepi zavedanje o obstoju in pomenu zavarovanj, s katerimi lahko posamezniki in družine poskrbijo za finančno varnost v primerih poškodb nepremičnin in/ali premičnin v njih. Dejanska kritja škod, ki se lahko zgodijo na zavarovanih nepremičnih ali premičninah v njih, so opisana v pogojih posameznih zavarovanj doma, ki jih predstavljajo na spletni strani Triglav.si.

zt1

zt2

zt3

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in radijsko oglaševanje, tiskani mediji, oglaševanje in aktivacije na spletu ter družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič in Vojka Novak

(Sodelovanje je potekalo neposredno med naročnikom in produkcijsko hišo, zato so bile vse aktivnosti razen digitalnega nastopa izvedene znotraj Zavarovalnice Triglav. V imenu zavarovalnice so s produkcijsko hišo sodelovali Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Alenka Jančar, Jaka Jauh, Dragan Petrevski, Julija Čeru, Maša Čeplak in Sara Rogel.)

Vodja projekta v produkcijski hiši: Hana Kovič

Kreativni direktor in režiser: Mikko Lehtinen

Tekstopisec: Tomi Winberg

Fotograf: Martin Baebler

Produkcijska hiša: Hund films

Digitalni nastop: Renderspace

Medijska agencija: Pristop media

Trajanje akcije: od 20. januarja do 12. februarja 2023

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji