Zavarovanja za dom Zavarovalnice Triglav
V Zavarovalnici Triglav svoje tržnokomunikacijske aktivnosti v letu 2023 začenjajo z novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo (o)krepiti zavedanje o pomenu zaščite doma.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: S humorno zgodbo so želeli prikazati nepredvidljivost situacij, ki lahko povzročijo škodo ter tako spodbuditi lastnike nepremičnin k sklenitvi zavarovanj za dom.
Nova oglaševalska akcija je nastala v sodelovanju z mednarodno zasedbo: pri ustvarjanju oglasa je sodeloval finski režiser in kreativni direktor Mikko Lehtinen, ključna protagonistka, psička Frieda, prihaja iz Nemčije, oglas pa so snemali na Hrvaškem.
Kaj vse se lastnikom nepremičnin (in v oglasu nastopajoči psički Friedi) lahko pripeti v življenju, in zakaj je dobro imeti zavarovan dom, pa tudi zavarovanje osebne zaščite, si poglejte v oglasu »Kotalkanje«.
Zgodba v oglasu sicer s pomočjo izmišljene situacije krepi zavedanje o obstoju in pomenu zavarovanj, s katerimi lahko posamezniki in družine poskrbijo za finančno varnost v primerih poškodb nepremičnin in/ali premičnin v njih. Dejanska kritja škod, ki se lahko zgodijo na zavarovanih nepremičnih ali premičninah v njih, so opisana v pogojih posameznih zavarovanj doma, ki jih predstavljajo na spletni strani Triglav.si.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in radijsko oglaševanje, tiskani mediji, oglaševanje in aktivacije na spletu ter družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži
Predstavnici naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič in Vojka Novak
(Sodelovanje je potekalo neposredno med naročnikom in produkcijsko hišo, zato so bile vse aktivnosti razen digitalnega nastopa izvedene znotraj Zavarovalnice Triglav. V imenu zavarovalnice so s produkcijsko hišo sodelovali Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Alenka Jančar, Jaka Jauh, Dragan Petrevski, Julija Čeru, Maša Čeplak in Sara Rogel.)
Vodja projekta v produkcijski hiši: Hana Kovič
Kreativni direktor in režiser: Mikko Lehtinen
Tekstopisec: Tomi Winberg
Fotograf: Martin Baebler
Produkcijska hiša: Hund films
Digitalni nastop: Renderspace
Medijska agencija: Pristop media
Trajanje akcije: od 20. januarja do 12. februarja 2023