zavtriglav
Opaženo

Zavarujmo jih pri odkrivanju sveta

V agenciji SHIFT so za Nezgodno zavarovanje Pazi name Zavarovalnice Triglav, ki je namenjeno otrokom in mladim, ustvarili oglaševalsko akcijo, ki na edinstven način prikazuje otroško domišljijo, razigranost in željo po raziskovanju sveta.

Kratek opis akcije: Po besedah snovalcev akcije, imajo otroci, mladostniki in starši vsak svoj pogled na svet. Starši vidijo mnoge nevarnosti in jih je pogosto strah, da bi njihove otroke želja po odkrivanju popeljala predaleč. Meja, do katere je otrokom pomembno pustiti prosto pot v raziskovanju in pridobivanju pomembnih novih izkušenj, je težko določljiva. Zavarovalnica Triglav nudi Nezgodno zavarovanje Pazi name, ki krije posledice nezgod, ki se otrokom pripetijo doma ali v tujini.

»Oglaševalska akcija s kombinacijo fotografije in hudomušne ilustracije, ki predstavlja domišljijski svet, nagovarja starše štirih starostnih skupin otrok in mladih v štirih situacijah, ki se zagotovo dotaknejo vsakega starša,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

zavt1

zavt2

zavt3

zavt4

Predstavniki naročnika: Julija Kotnik, Sara Rogel, Jaka Jauh in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Petra Ajdovec

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Nina Vidrih, Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Ilustracije: Jernej Kovač Myint

Filmska produkcija: TENT

Režiser in fotograf: Ciril Jazbec

Direktor fotografije: Sašo Štih

Postprodukcija: Jan Jenko 

Zvočna obdelava: Mirko Medved

Medijska agencija: Mediapublikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Miha Kocjančič in Leon Heberle

Trajanje akcije: junij–oktober 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji