zavtriglav
Opaženo

Zavarujmo jih pri odkrivanju sveta

V agenciji SHIFT so za Nezgodno zavarovanje Pazi name Zavarovalnice Triglav, ki je namenjeno otrokom in mladim, ustvarili oglaševalsko akcijo, ki na edinstven način prikazuje otroško domišljijo, razigranost in željo po raziskovanju sveta.

Kratek opis akcije: Po besedah snovalcev akcije, imajo otroci, mladostniki in starši vsak svoj pogled na svet. Starši vidijo mnoge nevarnosti in jih je pogosto strah, da bi njihove otroke želja po odkrivanju popeljala predaleč. Meja, do katere je otrokom pomembno pustiti prosto pot v raziskovanju in pridobivanju pomembnih novih izkušenj, je težko določljiva. Zavarovalnica Triglav nudi Nezgodno zavarovanje Pazi name, ki krije posledice nezgod, ki se otrokom pripetijo doma ali v tujini.

»Oglaševalska akcija s kombinacijo fotografije in hudomušne ilustracije, ki predstavlja domišljijski svet, nagovarja starše štirih starostnih skupin otrok in mladih v štirih situacijah, ki se zagotovo dotaknejo vsakega starša,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

zavt1

zavt2

zavt3

zavt4

Predstavniki naročnika: Julija Kotnik, Sara Rogel, Jaka Jauh in Tjaša Kolenc Filipčič

Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Petra Ajdovec

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisci: Nina Vidrih, Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Ilustracije: Jernej Kovač Myint

Filmska produkcija: TENT

Režiser in fotograf: Ciril Jazbec

Direktor fotografije: Sašo Štih

Postprodukcija: Jan Jenko 

Zvočna obdelava: Mirko Medved

Medijska agencija: Mediapublikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Miha Kocjančič in Leon Heberle

Trajanje akcije: junij–oktober 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji