Zavarujmo jih pri odkrivanju sveta
V agenciji SHIFT so za Nezgodno zavarovanje Pazi name Zavarovalnice Triglav, ki je namenjeno otrokom in mladim, ustvarili oglaševalsko akcijo, ki na edinstven način prikazuje otroško domišljijo, razigranost in željo po raziskovanju sveta.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Po besedah snovalcev akcije, imajo otroci, mladostniki in starši vsak svoj pogled na svet. Starši vidijo mnoge nevarnosti in jih je pogosto strah, da bi njihove otroke želja po odkrivanju popeljala predaleč. Meja, do katere je otrokom pomembno pustiti prosto pot v raziskovanju in pridobivanju pomembnih novih izkušenj, je težko določljiva. Zavarovalnica Triglav nudi Nezgodno zavarovanje Pazi name, ki krije posledice nezgod, ki se otrokom pripetijo doma ali v tujini.
»Oglaševalska akcija s kombinacijo fotografije in hudomušne ilustracije, ki predstavlja domišljijski svet, nagovarja starše štirih starostnih skupin otrok in mladih v štirih situacijah, ki se zagotovo dotaknejo vsakega starša,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.
Predstavniki naročnika: Julija Kotnik, Sara Rogel, Jaka Jauh in Tjaša Kolenc Filipčič
Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Petra Ajdovec
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisci: Nina Vidrih, Eva Gradišnik in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Ilustracije: Jernej Kovač Myint
Filmska produkcija: TENT
Režiser in fotograf: Ciril Jazbec
Direktor fotografije: Sašo Štih
Postprodukcija: Jan Jenko
Zvočna obdelava: Mirko Medved
Medijska agencija: Mediapublikum
Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Miha Kocjančič in Leon Heberle
Trajanje akcije: junij–oktober 2021