triglav avtomobilno
Opaženo

Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev

Agencija SHIFT je ustvarila oglaševalsko akcijo za AvtoMobilno zavarovanje Zavarovalnice Triglav, ki strankam omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo tudi druga mikromobilna prevozna sredstva.

Kratek opis akcije: Zavarovanje obenem nudi tudi tri akcijska zavarovanja in številne ugodnosti pri drugih zavarovanjih Zavarovalnice Triglav, Triglav Zdravstvene zavarovalnice in Triglav skladov. V akciji to številčnost simbolizira zborček, ki na humoren način s pesmijo spremlja prigode in nezgode uporabnikov različnih prevoznih sredstev, ki jih krije zavarovanje.

»V vlogi zborčka so predstavniki vokalne skupine Bassless, ki so pripravili tudi povsem vokalen aranžma in priredbo pesmi Hvala za vijolice, ki je rdeča nit komunikacije in bo nedvomno še dolgo odzvanjala v ušesih,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, spletno, tiskano, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Alenka Jančar, Sara Rogel in Nika Uhan

Vodja projekta v agenciji in strateginja digitalnega in vsebinskega marketinga: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Luka Bajs in Eva Gradišnik

Umetniški direktor: Matija Primc

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Miha Mlaker

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Izvorna pesem: Hvala za vijolice – Bilbi

Besedilo pesmi: Luka Bajs, Eva Gradišnik in Bassless

Aranžma: Bassless

Medijska agencija: Pristop Media

Vodji medijskih projektov: Nika Todorovski in David Keš

Trajanje akcije: junij-julij 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji