Zavarujte cel zborček prevoznih sredstev
Agencija SHIFT je ustvarila oglaševalsko akcijo za AvtoMobilno zavarovanje Zavarovalnice Triglav, ki strankam omogoča, da poleg avtomobila zavarujejo tudi druga mikromobilna prevozna sredstva.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Zavarovanje obenem nudi tudi tri akcijska zavarovanja in številne ugodnosti pri drugih zavarovanjih Zavarovalnice Triglav, Triglav Zdravstvene zavarovalnice in Triglav skladov. V akciji to številčnost simbolizira zborček, ki na humoren način s pesmijo spremlja prigode in nezgode uporabnikov različnih prevoznih sredstev, ki jih krije zavarovanje.
»V vlogi zborčka so predstavniki vokalne skupine Bassless, ki so pripravili tudi povsem vokalen aranžma in priredbo pesmi Hvala za vijolice, ki je rdeča nit komunikacije in bo nedvomno še dolgo odzvanjala v ušesih,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko, spletno, tiskano, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh, Alenka Jančar, Sara Rogel in Nika Uhan
Vodja projekta v agenciji in strateginja digitalnega in vsebinskega marketinga: Teja Rajšp
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisca: Luka Bajs in Eva Gradišnik
Umetniški direktor: Matija Primc
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Miha Mlaker
Direktor fotografije: Sven Pepeonik
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Peter Giodani
Izvorna pesem: Hvala za vijolice – Bilbi
Besedilo pesmi: Luka Bajs, Eva Gradišnik in Bassless
Aranžma: Bassless
Medijska agencija: Pristop Media
Vodji medijskih projektov: Nika Todorovski in David Keš
Trajanje akcije: junij-julij 2021