rekordomanija
Opaženo

Zbiranje sličic z Garfieldom kot nova družinska tradicija

Spar Slovenija zbiranje sličic z Garfieldom in zanimivimi rekordi živali letos približuje družinam na še več komunikacijskih kanalih.

Kratek opis akcije: Pravijo, da je Rekordomania 2 z digitalno aktivacijo na spletni strani, družbenih omrežjih in spletnih medijih dobila svež zagon in učinkovit preplet vsebin. V akcijo so vključili družino Cool fotra Janija Jugovica, ki na Facebookovem profilu Spar Slovenija objavlja zabavne izzive, povezane z rekorderji iz albuma. Sledilce ves čas animirajo in vpletajo v akcijo s tem, da lahko vsak teden sodelujejo z napovedovanjem rezultatov naslednjega izziva in si prislužijo nagrade.

Vse zabavne vsebine so združene na spletni strani Rekordomania.si, v okviru akcije pa so se povezali tudi z zavetišči za živali, ki jim bodo podarili hrano blagovne znamke Scotty in Molly premium v skupni vrednosti 10.000 evrov.

rekordomanija1

rekordomanija2

rekordomanija3

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, odnosi z javnostmi – donacija

Predstavnici naročnika: Nataša Purgaj in Maja Zajec 

Strateginja in kreativna vodja: Tjaša Lenardič

Tekstopisci: Tjaša Lenardič, Ana Dujmović in Žan Rus F.

Oblikovalec: Luka Grčar

Spletna izvedba: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak

Produkcijska hiša: Invida

Snemalec: Rok Mlinar

Medijska agencija: Futura DDB

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji