Zbiranje sličic z Garfieldom kot nova družinska tradicija
Spar Slovenija zbiranje sličic z Garfieldom in zanimivimi rekordi živali letos približuje družinam na še več komunikacijskih kanalih.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: Pravijo, da je Rekordomania 2 z digitalno aktivacijo na spletni strani, družbenih omrežjih in spletnih medijih dobila svež zagon in učinkovit preplet vsebin. V akcijo so vključili družino Cool fotra Janija Jugovica, ki na Facebookovem profilu Spar Slovenija objavlja zabavne izzive, povezane z rekorderji iz albuma. Sledilce ves čas animirajo in vpletajo v akcijo s tem, da lahko vsak teden sodelujejo z napovedovanjem rezultatov naslednjega izziva in si prislužijo nagrade.
Vse zabavne vsebine so združene na spletni strani Rekordomania.si, v okviru akcije pa so se povezali tudi z zavetišči za živali, ki jim bodo podarili hrano blagovne znamke Scotty in Molly premium v skupni vrednosti 10.000 evrov.
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, odnosi z javnostmi – donacija
Predstavnici naročnika: Nataša Purgaj in Maja Zajec
Strateginja in kreativna vodja: Tjaša Lenardič
Tekstopisci: Tjaša Lenardič, Ana Dujmović in Žan Rus F.
Oblikovalec: Luka Grčar
Spletna izvedba: Sebastian Gradišar in Davor Čerpnjak
Produkcijska hiša: Invida
Snemalec: Rok Mlinar
Medijska agencija: Futura DDB