Združimo korake
Dm drogerie markt si s projektom Združimo korake prizadeva povečati raven zavedanja o pomembnosti uravnoteženega prehranjevanja otrok za zdrav telesni in duševni razvoj ter osnovnošolce spodbuditi k zdravim življenjskim navadam.
dm drogerie markt Slovenija
Kratek opis akcije: V letu 2019 je dm drogerie markt Slovenija s pomočjo različnih aktivacij zbiral korake in jih spreminjal v otroške nasmehe. Te je v obliki donacije prehranskih izdelkov iz ekološke pridelave zadnji teden januarja namenil za učne ure gospodinjstva vsem 5. in 6. razredom osnovnih šol po Sloveniji, ki so se prijavile k sodelovanju pri pobudi.
Vseslovenska akcija je zaživela 25. maja 2019 na 14. dm teku za ženske, z različnimi aktivnostmi pa so k zbiranju korakov spodbujali tudi znani Slovenci, med drugim Tjaša Kokalj Jerala, Ivjana Banić, Uroš Bitenc in Alenka Košir.
Poslanstvo akcije je podprl tudi športni psiholog Matej Tušak, ki meni, da je šport najboljša naložba v otroka:»Čeprav je akcija nastala pod taktirko trgovskega podjetja, tu ne gre le za marketing, saj je to podjetje veliko naredilo za priljubljenost gibanja v naši državi. Spomnimo se teka, ki bo prihodnje leto praznoval 15 let in je pravi vseslovenski ženski tekaški praznik.«
Elementi akcije: družbeno odgovorna akcija, odnosi z mediji in vplivneži, dogodki, družbena omrežja, medijsko partnerstvo, vplivnostni marketing, lastno spletno mesto, interna komunikacija
Predstavnici naročnika: Nataša Bogataj in Anja Lesar
Direktorja naročnika v agencijah: Matej Klepec (D'Agency), Ula Spindler (Pristop)
Komunikacijska strateginja: Meta Celestina
Vodja projekta: Manca Polovšak
Tekstopisci: Peter Zabret, Eva Gjörek in Meta Celestina
Oblikovalka in avtorica logotipa: Sara Sešlar Naraks
Vizualna zasnova: Samo Tepeš, Sara Sešlar Naraks in Lorna Lunar
Oblikovanje spletne strani: Lorna Lunar
Snemalca: Urban Budihna in Denis Kuzmanovski
Fotograf: Jani Ugrin
Upravljavke dogodka: Ema Knez, Lara Flegar in Emina Halilović
Odnosi z mediji: Anja Plešec Kontrec, Mira Čirovićin Meta Celestina
Družbeni mediji: Nina Razpet, Monika Grajin Anja Plešec Kontrec
Trajanje akcije: maj 2019–februar2020