Združitvena oglaševalska akcija Adriatic Slovenica in Generali
Po novembrski predstavitveni oglaševalski akciji »Zaupaj v svojo pot«, ki poudarja novo pozicioniranje zavarovalnice Generali, zdaj sledi nadaljevanje.
Generali zavarovalnica
Kratek opis: »Kako daleč gre lahko vztrajnost? Ob podpori pravih ljudi ni nobenih omejitev. Slednje je bil navdih za kampanjo Zavarovalnice Generali s prenovljeno komunikacijo, v kateri smo spremljali zgodbo deklice, ki navkljub številnim oviram neomajno premaguje prve tekaške kilometre ter nadaljuje s svojo zmagovalno miselnostjo. Omenjena akcija pa je bila zgolj ogrevanje,« pojasnjujejo v Pristopu.
V tokratni akcijii je dekle že v najstniških letih in gre s svojo predanostjo še stopničko višje ter preseže samo sebe. Seveda pa ji je vse uspelo skupaj s tistimi, ki so verjeli v njen in skupni uspeh. »In prav takšna povezanost in usmerjenost v zadovoljstvo strank odslej družita tudi Zavarovalnico Adriatic Slovenico in Generali pod okriljem leva,« dodajajo v agenciji.
Predstavniki naročnika: Svjetlana Almaš, Matevž Šmalc in Ana Putrih
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Vodja projekta: Tea Rojec
Strateginja: Eva Šterk
Umetniški direktor: Rok Flego
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Oblikovalec: Rok Flego
Asistentka vodji projekta: Maja Sitar
Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec
Vodja produkcije: Eva Celec
Produkcijska hiša: Nora
Režiser: Blaž Švent
Fotografinja: Urša Premik
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: januar 2020