zelena je nova crna
Opaženo

Zelena je nova črna

Agencija Sonce.net je za Citypark pripravila oglaševalsko akcijo, s katero se je največje nakupovalno središče v Sloveniji zavzelo za odgovorno nakupovanje ob črnem petku.

Kratek opis akcije: S pozivom »Zelena je nova črna« je Citypark nagovoril vse obiskovalce centra in prebivalce širše okolice Ljubljane, naj preden se odpravijo po nakupih pregledajo svoje garderobne omare ter odslužena oblačila in tekstil prinesejo v Cityparkov zabojnik. Nakupovalno središče je pri tem poskrbelo za oddajo oblačil v reciklažo ali obnovo ter za vsak zbrani zabojnik namenilo 2000 evrov donacije za zaščito slovenskih voda. Citypark je tako prvo nakupovalno središče v Sloveniji, ki spodbuja ne le zavedanje o vplivu modne industrije na okolje in odgovorno nakupovanje, temveč tudi sam prispeva k ohranjanju okolja z neposredno akcijo.

»Citypark že od nekdaj skrbi za okolje. V zadnjih letih smo tako izpeljali že več zelenih projektov, med drugim smo zasadili drevesa na Poti ob žici, vsa svetila smo zamenjali z LED-razsvetljavo, postavili električno polnilnico za vozila. Prav zaradi ekološke ozaveščenosti smo se odločili za akcijo 'Zelena je nova črna' in glede na zelo lep odziv sem prepričana, da jo bomo ponovili,« je ob zaključku akcije povedala Maja Vidmar, vodja marketinga v Cityparku.

city1

city2

Elementi: zunanje oglaševanje, digitalni oglasi, družbeni mediji, odnosi z javnostmi, radio, spletna stran, oblikovanje zabojnika, okrasitev nakupovalnega središča

Odgovorna oseba pri naročniku: Maja Vidmar

Kreativna direktorica in tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica: Urška Hočevar

Oblikovalki: Urška Hočevar in Milica Živanovič

Upravljavka družbenih medijev: Nina Tanhofer

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji