zz
Opaženo

Zelene Doline: 25. obletnica Božičnega jogurta

Zelene Doline ob 25. obletnici Božičnega jogurta kupce razveseljujejo s knjigo Skrivnostni Božični recept

Kratek opis akcije: Zelene Doline ob 25. obletnici Božičnega jogurta nakup 10 Božičnih jogurtov nagrajujejo s praznično zgodbo Skrivnostni božični recept. V namen promocije knjige in nagrajevanja nakupa so aktivirali spletno stran božični.si na kateri lahko kupci izkazujejo nakup in na podlagi vpisa podatkov prejmejo knjigo kot praznično darilo. Nagrajevanje nakupa komunicirajo skozi praznično spletno kampanjo, preko zunanjega oglaševanja in na prodajnih policah. Skrivnostni božični recept ni le praznična zgodba. Je zgodba o vsakdanjih življenjskih situacijah, pripetljajih in zgodba polna simbolike, ter poudarjanja pravih vrednot in tistega, kar v življenju zares šteje. Prav te vrednote skozi simboliko karakterjev veveričke in njenih prikupnih gozdnih prijateljev na koncu zgodbe razkrijejo sestavine skrivnostnega božičnega recepta. Sestavine simbolično predstavljajo tudi vsebino Božičnega jogurta. Ker se v Mlekarni Celeia zavedajo pomena bližine in širjenja pravih vrednot, so v namen predstavitve knjige organizirali butični dogodek z bralno urico za otroke. S  knjigo so v predprazničnem času obdarili tudi lokalne knjižnice in šole, odzvali pa so se tudi številnim dobrodelnim akcijam za praznično obdarovanje otrok.

Elementi akcije: Knjiga s praznično zgodbo, nagrajevanje nakupa, spletna stran, splet, družbena omrežja, prodajne točke, zunanje oglaševanje

Podjetje: Mlekarna Celeia

Vodja ekipe marketinga: Tjaša Kobal Anžur

Vodja projekta: Neli Z. Koren

Avtorica zgodbe in kreativnega koncepta:  Neli Z. Koren

Oblikovalec/Ilustrator: UI (openAI)

Vizualna dodelava: Žiga Šraml

Oblikovalec spletnega mesta: Žiga Šraml

Trajanje akcije: od 20. novembra do 31. decembra 2024

z

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji