zz
Opaženo

Zelene Doline: 25. obletnica Božičnega jogurta

Zelene Doline ob 25. obletnici Božičnega jogurta kupce razveseljujejo s knjigo Skrivnostni Božični recept

Kratek opis akcije: Zelene Doline ob 25. obletnici Božičnega jogurta nakup 10 Božičnih jogurtov nagrajujejo s praznično zgodbo Skrivnostni božični recept. V namen promocije knjige in nagrajevanja nakupa so aktivirali spletno stran božični.si na kateri lahko kupci izkazujejo nakup in na podlagi vpisa podatkov prejmejo knjigo kot praznično darilo. Nagrajevanje nakupa komunicirajo skozi praznično spletno kampanjo, preko zunanjega oglaševanja in na prodajnih policah. Skrivnostni božični recept ni le praznična zgodba. Je zgodba o vsakdanjih življenjskih situacijah, pripetljajih in zgodba polna simbolike, ter poudarjanja pravih vrednot in tistega, kar v življenju zares šteje. Prav te vrednote skozi simboliko karakterjev veveričke in njenih prikupnih gozdnih prijateljev na koncu zgodbe razkrijejo sestavine skrivnostnega božičnega recepta. Sestavine simbolično predstavljajo tudi vsebino Božičnega jogurta. Ker se v Mlekarni Celeia zavedajo pomena bližine in širjenja pravih vrednot, so v namen predstavitve knjige organizirali butični dogodek z bralno urico za otroke. S  knjigo so v predprazničnem času obdarili tudi lokalne knjižnice in šole, odzvali pa so se tudi številnim dobrodelnim akcijam za praznično obdarovanje otrok.

Elementi akcije: Knjiga s praznično zgodbo, nagrajevanje nakupa, spletna stran, splet, družbena omrežja, prodajne točke, zunanje oglaševanje

Podjetje: Mlekarna Celeia

Vodja ekipe marketinga: Tjaša Kobal Anžur

Vodja projekta: Neli Z. Koren

Avtorica zgodbe in kreativnega koncepta:  Neli Z. Koren

Oblikovalec/Ilustrator: UI (openAI)

Vizualna dodelava: Žiga Šraml

Oblikovalec spletnega mesta: Žiga Šraml

Trajanje akcije: od 20. novembra do 31. decembra 2024

z

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji