Zelene Doline v novi podobi
Že več kot 70 let izdelki Zelene doline prinašajo najboljše iz narave, zvesti tradiciji slovenskega mlekarstva. Tokrat na policah presenečajo z novo podobo in igrivo komunikacijo, za katero so poskrbeli v agenciji AV studio.
Zelene doline
Kratek opis akcije: Nova embalaža izdelkov Zelene doline pripoveduje zgodbo narave, temelji pa na filozofiji proizvodnje izdelkov brez gensko spremenjenih organizmov (GSO), kot zagovarja tradicija slovenskega mlekarstva. Zelene doline so še danes zveste tej tradiciji, ki jo širijo med ljudmi tako z novo podobo kot komunikacijo. Blagovna znamka Zelene doline namreč verjame, da najboljše prihaja iz narave, popolno samo sebi. In prav narava je tista, ki v ljudeh vselej pusti dobre sledi – tokrat v obliki hudomušnih zelenih brkov.
Zeleni brki povzamejo celotno filozofijo blagovne znamke, ki prisega izključno na mleko lokalnih slovenskih kmetij, brez GSO, s poudarkom na pristnih, kremastih in polnih okusih mlečnih dobrot. Naravnih od nekdaj, kar pravi tudi osrednje sporočilo oglaševalske akcije, ki ga lepo dopolni in podpre glasba v videu – adaptacija legendarne pesmi »Življenje je lepo« Tomaža Domicelja.
Predstavnika naročnika: Tomaž Arh in Neli Zdolšek
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Tekstopisca: Mateja Kurež in Martina Derin
Oblikovalec: Urh Kočevar
Produkcijska hiša: Perfo produkcija
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Peter Giordani
Direktor fotografije: Miloš Srdić