zd
Opaženo

Zelene Doline v novi podobi

Že več kot 70 let izdelki Zelene doline prinašajo najboljše iz narave, zvesti tradiciji slovenskega mlekarstva. Tokrat na policah presenečajo z novo podobo in igrivo komunikacijo, za katero so poskrbeli v agenciji AV studio.

Kratek opis akcije: Nova embalaža izdelkov Zelene doline pripoveduje zgodbo narave, temelji pa na filozofiji proizvodnje izdelkov brez gensko spremenjenih organizmov (GSO), kot zagovarja tradicija slovenskega mlekarstva. Zelene doline so še danes zveste tej tradiciji, ki jo širijo med ljudmi tako z novo podobo kot komunikacijo. Blagovna znamka Zelene doline namreč verjame, da najboljše prihaja iz narave, popolno samo sebi. In prav narava je tista, ki v ljudeh vselej pusti dobre sledi – tokrat v obliki hudomušnih zelenih brkov.

Zeleni brki povzamejo celotno filozofijo blagovne znamke, ki prisega izključno na mleko lokalnih slovenskih kmetij, brez GSO, s poudarkom na pristnih, kremastih in polnih okusih mlečnih dobrot. Naravnih od nekdaj, kar pravi tudi osrednje sporočilo oglaševalske akcije, ki ga lepo dopolni in podpre glasba v videu – adaptacija legendarne pesmi »Življenje je lepo« Tomaža Domicelja.

zel dol2

Predstavnika naročnika: Tomaž Arh in Neli Zdolšek

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Tekstopisca: Mateja Kurež in Martina Derin

Oblikovalec: Urh Kočevar

Produkcijska hiša: Perfo produkcija

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giordani

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji