Zeliščni čaj Sola
Pristop je za blagovno znamko Sola zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki je nadaljevanje platforme »Zasoliraj«.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Kot pojasnjujejo na Pristopu, so iz barv, črk in oblik zavreli komunikacijo za zeliščni čaj Sola, ki se prileže tako topel kot tudi hladen, v vsakem primeru pa v miru.
»V obilici dela, ki mu družbo nemalokrat delajo alarmi in drugi zvočni signali, si je pomembno vzeti trenutek za premor. Pri tem pa je zeliščni čaj Sola še posebej dober, saj je bila ustvarjen po skrivnem receptu babic, zato vsebuje manj sladkorja. Ker smo želeli še naprej utrjevati dolgoročno platformo Zasoliraj, pa smo s spremljajočim sloganom izpostavili igrivi značaj blagovne znamke Sola,« dodajajo v agenciji.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalni video, družbena omrežja, promocije na prodajnem mestu
Predstavnika naročnika: Tina Čoga in David Zappe
Vodji projekta v agenciji: Katja Grosman in Barbara Drnovšek
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalca: Rok Flego in Urban Zotel
Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip
Animacija: Aleš Krdžić
DTP oblikovalec: Matic Klemen
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: od 20.2. do 15.4. 2020