Življenje na polno
»Življenje na polno« je nova komunikacijska plaftorma Pivovarne Union in hkrati njen nov pozicijski slogan. Oglaševalsko akcijo za platformo so zasnovali v agenciji SHIFT.
Pivovarna Laško Union
Kratek opis akcije: Kot pravijo, platforma na svež način utrjuje vrednote in filozofijo znamke, ki v svetu, prepolnem nepovezane individualnosti, vseskozi stoji za izgrajevanjem skupnosti in vsem, kar nas v življenju povezuje. »Prijateljstvo, strast in predanost. Neustavljiva energija, pogum in iskrenost. Union je že od nekdaj sinonim za stvari, ki štejejo največ – to sporočilo utrjujeta tudi dva navdihujoča televizijska oglasa, ki v okviru nove oglaševalske akcije predstavljata dve zgodbi, ki stojita vsak zase, a sta hkrati tesno prepleteni med seboj,« pravijo snovalci akcije. V prvi zgodbi spoznamo fanta in vse njegove strasti, v drugi pa njegovo dekle, ki gledalcem prav tako naslika koščke svojega življenja. »Nova Unionova akcija nas skozi različne kanale opominja, da se v vsakem izmed nas skriva 'zmajeva moč', ki nas žene, da lahko segamo višje, stopamo dlje in sledimo temu, kar je v življenju zares vredno,« so povedali za MM.
Elementi akcije: oglaševanje na televiziji in na spletu, družbena omrežja, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Ajda Jurkas, Nina Tomše in David Zappe
Direktorica naročnika: Amadea Šoln
Vodja projekta v agenciji: Nina Bergoč
Strateška direktorica: Špela Žorž
Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Tekstopiske: Katja Petrin Dornik, Nina Vidrih in Kaja Elsner
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalci: Matija Primc, Andraž Grulja, Hana Domijan in Miha Kalan
Strateginje digitalnih in družbenih medijev: Teja Rajšp, Sabrina Slak in Monika Habjanič
Filmska produkcija: Kinomotel
Režiser: Blaž Švent
Direktor fotografije: Aleksandar Pavlović
Postprodukcija: Art Rebel 9
Zvočna obdelava: Studio 100
Fotograf: Saša Hess
Medijska agencija: Media Publikum
Vodje medijskih projektov: Alenka Burica, Maša Smonig in Klavdija Jerman
Trajanje akcije: Od 20. februarja 2021