Zlato poletje v Laškem
V Laškem so letos turistično, kulturno in kulinarično ponudbo povezali v zgodbo, ki so jo poimenovali »Zlato Laško«. Predstavljajo jo tako na domačem kot na mednarodnih trgih.
STIK – Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško
Kratek opis akcije: Laško je ena od najbolj zeleno usmerjenih destinacij Slovenije, ki je prejela platinasti znak Slovenia Green. STIK Laško, ki skrbi za sinergije med lokalno skupnostjo in obiskovalci na področju turizma, kulture in športa, je letošnjo sezono turistično, kulturno in kulinarično ponudbo povezal v zgodbo »Zlato Laško«. V zgodbo o zlatih vodah in dotikih je destinacija Laško povezala Thermano Laško in Rimske terme.
Rimske terme in Thermana Laško so razvili vsak svoj zlat oddih, premierno pa tudi skupne počitnice Zlatih 5 dni v Laškem, ki vključujejo najboljša razvajanja, kot so medena masaža, ritual Zlata Rimljanka ali medeno-mlečni tretma, trajnostni prevoz z vlakom in bogastvo lokalnih okusov. V sodelovanju s termami so pripravili tudi posebno nagradno igro.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, novičniki, sodelovanje z vplivneži
Predstavnici naročnika: Tina Belej in Metka Mavri
Vodja projekta v agenciji: Tanja Gruden
Kreativna direktorica in tekstopiska: Neja Petek
Umetniška direktorica in oblikovalka: Patricia Kovač
Fotografi: Katja Jemec, Žiga Koren, Maja Skrbinek, Urša Premik, Rok Deželak, Kristina Smodila, Thermana Laško in Rimske terme
Medijska agencija: IPM komunikacije
Trajanje akcije: junij–september 2023