zmajček
Opaženo

Zmajčkovo nenavadno popotovanje

Javni zavod Turizem Ljubljana je z igričarsko agencijo Escapebox ustvaril inovativno urbano pustolovščino. Namenjena je družinam in deluje kot kombinacija žive igre pobega, lova na zaklad in vodenega ogleda mesta.

Kratek opis akcije: Od 1. oktobra 2021 se lahko obiskovalci Ljubljane podajo na novo edinstveno pustolovščino: Zmajčkovo nenavadno popotovanje. V urbani igri, ki igralce nagovori v formatu stripa, domači in tuji raziskovalci spoznavanjo zanimive mestne znamenitosti na zabaven in igriv način.

Z željo, da otroci spoznajo Ljubljano na vsebinsko bogat in grafično prijeten način, je nastala zabavna in interaktivna knjižica, ki skozi zgodbo in strip predstavi glavne kulturne in zgodovinske znamenitosti mesta. Pustolovščina s pomočjo igre poveže lokalne znamenitosti z legendo o zmaju, simbolu glavnega mesta Slovenije. V knjigi se prepletajo formati zanimivosti, nalog in stripovskih izsekov, ki pozornemu raziskovalcu postrežejo z namigi in pametnimi napotki.

Igralci se preko stripa spoznajo z osmimi najbolj prepoznavnimi zgodbami Ljubljane. Na koncu pa jih, skupaj z glavnim likom knjige, zmajčkom Ljubom, čaka še preizkus znanja. »Urbani raziskovalci med raziskovanjem mesta dešifrirajo naloge in odkrivajo resnične zgodovinske informacije tudi tistih najbolj skritih, a še toliko bolj čudovitih lokacij v mestnem jedru. Poleg lokacij se naučijo zanimivosti o pomembnih osebnostih, ki so zaznamovale Ljubljano,« pravijo snovalci projekta, ki dodajajo, da so odzivi prvih igralcev izredno pozitivni in dokazujejo, da je Ljubljana potrebovala privlačno in igrivo pustolovščino po središču mesta.

zmajcek1

zmajcek2

zmajcek3

Elementi akcije: interaktivna urbana pustolovščina po središču mesta (kombinacija igre pobega, lova na zaklad in vodenega spoznavanje zgodovine mesta)

Predstavnica naročnika: Petra Stušek

Izvedba: Escapebox

Direktor projekta v agenciji: Marko Maučec

Kreativna zasnova: Lucija Šuštar, Nina Križaj, Marko Maučec, Jernej Vrečar in Blaž Pregelj

Ilustorki in oblikovalki: Maruša Žemlja in Polona Zaletel

Trajanje akcije: od oktobra 2021 dalje

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji