razpisi
Razpisi

Od oglaševanja do klipinga (razpisi)

V tokratnem pregledu razpisov tedna so razpisi za storitve oglaševanja, analize podatkov pa tudi sofinanciranja podjetij.

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije potrebuje pomoč pri analizi podatkov o predvajanih televizijskih programih, elektronskih meritvah njihove gledanosti in raziskave trendov spremljanja televizije. Razpis je odprt do 23. junija 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Onkološki Inštitut Ljubljana išče izvajalca za oglaševanje programov ZORA in DORA v zdravstvenih ustanovah s plakati, brošurami, drobižniki, telopi in filmi. Razpis je odprt do 26. septembra 2022, vsa razpisna dokumentacija pa je na voljo na povezavi.

SPIRIT Slovenija je razpisala nov javni razpis, namenjen strokovni in finančni podpori podjetjem pri procesu trajnostne in krožne transformacije poslovanja, za katerega lahko prejmete do 70 odstotkov nepovratnih sredstev. Sklad za prvi sklop je skoraj 15 milijonov evrov (rok za prijavo je 15. september 2022), za drugega pa tri milijone evrov (rok za prijavo je 15. november 2022).

Za podjetja je aktualen tudi razpis Slovenskega podjetniškega sklada P1 Plus 2022, kjer podjetja lahko prejmete do 1,25 milijona evrov za naložbe in do 200 tisoč evrov za obratna sredstva. Več o prijavnih rokih in vstopnih pogojih si lahko preberete na povezavi.

Univerza v Mariboru išče izvajalca za storitve spremljanja medijev oziroma klipinga za obdobje dveh let. Kot piše v razpisu, »gre za proaktivno upravljanje podobe naročnika ter obvladovanje pozitivne in negativne publicitete«. Razpis je odprt do 9. septembra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Ministrstvo za obrambo išče pomoč pri oblikovanju promocijskih puloverjev in transparentov.  Razpis je odprt do 13. septembra 2022, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji