b,a
Razpisi

Od tekmovanja za mlade kreativce do digitalnega oglaševanja

V tokratnem pregledu razpisov tedna objavljamo tri razpise in dva natečaja.

Še vedno so odprte prijave na natečaj Slovenske oglaševalske zbornice »Mladi kreativci 2023«, ki predstavlja pomembno priložnost za mlade talente, da se predstavijo na najpomembnejšem nacionalno-kreativnem tekmovanju do 30. leta starosti. Zmagovalca natečaja se bosta udeležila mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, in sicer tekmovanja Young Lions Competition v skupini digitalnih rešitev. Prijave sprejemajo na e-naslovu dela@sof.si do 24. februarja 2023.

Nacionalni inštitut za javno zdravje išče izvajalca nacionalne raziskave o tobaku, alkoholu in drugih drogah 2023. Prijave na razpis zbirajo do 7. marca 2023, vso dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo išče pomoč pri vsebinski podpori prejemnikom sredstev malih in srednje velikih podjetij v začetnih fazah življenjskega cikla. Razpis je odprt do 14. marca 2023, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Turizem Ljubljana preko javnega razpisa išče pomoč pri oglaševalskih storitvah, ki vključuje oglaševanje na družbenih omrežjih, na Googlu in programatično oglaševanje. Razpis je odprt do 8. marca 2023, vso razpisno dokumentacijo najdete na povezavi.

TAM-TAM Inštitut in Lidl Slovenija skupaj s partnerji Slovenskega dneva brez zavržene hrane (24. april 2023) razpisujeta natečaj za družbeno odgovoren plakat Plaktivat z namenom ozaveščanja o problematiki prevelikih količin zavržene hrane in spodbujanja k spremembam v ravnanju s hrano, k spoštovanju hrane in varovanju okolja. Več o razpisu si lahko preberete na povezavi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji