delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo HYCU, Inc., Kia Motors Adria Group, Megasplet in drugi

Boste poletje izkoristili za menjavo službe? Pobrskajte po prostih delovnih mestih.

Agencija Sedna v svojo ekipo vabi umetniškega direktorja (m/ž) z izkušnjami pri snovanju in oblikovanju oglaševalskih akcij, ki bo usmerjal ekipo oblikovalcev in skrbel za grafične podobe priznanih domačih in tujih blagovnih znamk. Dobrodošli so predvsem kandidati z dobrimi referencami, ki imajo estetski čut v oblikovalskem pristopu. Življenjepis in reference pošljite na restart@sedna.si.

Veleposlaništvo Združenega kraljestva v Ljubljani išče vodjo digitalnih komunikacij (m/ž), ki bo pomagal pri oblikovanju svežih digitalnih vsebin, razumevanju, širitvi in upravljanju spletnih skupnosti ter izgradnji odnosov s partnerskimi organizacijami in vplivneži v Sloveniji. Več o delovnem mestu in prijavi lahko preberete na povezavi. Prijave zbirajo 25. julija 2021.

HYCU, Inc., proizvajalec informacijskih rešitev za varnostno shranjevanje podatkov v svoj kolektiv vabi specialista za marketing (m/ž), z izkušnjami na področju B2B. Prijavite se lahko preko portala Moje delo.

V podjetju KMAG - Kia Motors Adria Group iščejo razvijalca (m/ž), ki bo odgovoren za načrtovanje in tehnično izvedbo rešitev marketinške avtomatizacije s pomočjo platforme Salesforce Marketing Cloud. Prijave lahko pošljete do 20. julija 2021.

V podjetju Megasplet, ki se ukvarja s spletno prodajo, zaposlijo tekstopisca v marketingu (ž/m). Kandidati lahko kratek življenjepis in opis delovnih izkušenj pošljete na elektronski naslov: zaposlitev.megasplet@gmail.com.

Podjetje Prosperia vabi vse, ki jih navdušujejo udarne marketinške akcije, digitalni trendi, inovativni marketinški prijemi, analitično razmišljanje in napredne tehnološke rešitve, k prijavi na delovno mesto vodje projektov v marketingu (m/ž). Do 16. julija 2021 izpolnite in pošljite vprašalnik, svoj življenjepis pa pošljite na elektronski naslov events@prosperia.si.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji