z
Razpisi

Zaposlujejo Slowatch, Shoppster, Fotona ...

V tokratnih delovnih mestih tedna imajo poznavalci digitalnega marketinga ponovno veliko obetavnih priložnosti.

V podjetju Slowatch iščejo upravljavca blagovnih znamk, ki bo prevzel vlogo pri oblikovanju in upravljanju blagovnih znamk v svetu modnih ročnih ur in nakita. Prijave zbirajo na e-naslovu mitja.erjavec@slowatch.si.

Spletna trgovinska platforma Shoppster, ki je del skupine United Group, zaposli upravljavca družbenih omrežij. Prijave sprejemajo do 13. oktobra 2024 preko portala MojeDelo.

Informa studio, ki je del večje skupine Informa, zaposli strokovnjaka za Google Ads in spletno oglaševanje. Prijavite se lahko na jobs@informastudio.com.

Fotona, globalno podjetje na področju medicinskih laserskih naprav, išče asistenta v marketingu. Prijave sprejemajo do 30.oktobra 2024 preko portala MojeDelo.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Podjetje Klančar žerjavi išče strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž). Na delovno mesto se lahko prijavite preko njihove spletne strani (najpozneje do 10. oktobra 2024).

V agenciji za digitalni marketing W3B zaposlijo novega sodelavca ali sodelavko na poziciji specialista za plačljivo oglaševanje. Vse informacije najdete na povezavi.

HS PLUS zaposlijo mlajšega Facebook oglaševalca (m/ž). Prijavite se lahko do vključno 11. oktobra 2024 preko spletnega obrazca.

Distribucijsko podjetje BlenderGroup zaposli specialista za marketing (m/ž). Prijave pričakujejo na e-naslovu zaposlitev@blendergroup.si do 11. oktobra 2024.

Inter Cars v svoje vrste vabi kandidata za delovno mesto strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž). Prijavite se lahko do 10. oktobra 2024 preko portala mojedelo.com ali na e-naslov si.kariera@intercars.eu.

V družinskem podjetju MEBOR iz Železnikov zaposlijo specialista za marketing in prodajo (m/ž). Prijave pošljite na simon@mebor.eu do 5. oktobra 2024.

Lelosi išče sodelavca za offline marketing (m/ž). Prijavite se na jobs@lelosi.com do 10. oktobra 2024.

 

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji