bla
Razpisi

Zaposlujejo Trampolin, Telemach, Paloma in drugi

Če imate digitalna znanja, je tokratni pregled delovnih mest tedna pravi za vas.

Kreativni studio Trampolin v svoje vrste vabi tekstopsica (m/ž) s strateško miselnostjo in vsaj dvema letoma izkušenj profesionalnega soustvarjanja blagovnih znamk. Prijavite se lahko na hello@trampolin.studio, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na LinkedInu.

Lisca zaposli grafičnega oblikovalca (m/ž) za oblikovanje vsebin za splet, kampanj, tiskovin in sodelovanje pri ostalih promocijskih aktivnostih. Prijavite se lahko do 26. februarja 2023 na marjeta.rzen@lisca.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Telemach išče vodjo projektov v marketingu (m/ž) za načrtovanje, pripravo in izvedbo marketinških aktivnosti. Prijave zbirajo do 28. februarja 2023 na portalu Mojedelo.com, kjer jetudi več informacij o delovnem mestu.

Paloma v svoje vrste vabi skrbnika ključnih kupcev (m/ž), ki poleg za odnose s kupci skrbel še za pripravo poročil in koordinacijo prodajnih aktivnosti.  Prijave zbirajo na kariera@paloma.si, več informacij o delovnem mestu pa najdete na portalu Mojedelo.com.

Eurosender nudi priložnost marketinškemu strokovnjaku (m/ž) za ustvarjanje baze partnerjev in pogajanje s potencialnimi partnerji o novih projektih. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Banka SKB išče analitika (m/ž) v sektorju Marketing – Kanali in poznavanje strank. Izbrani kandidat bo analiziral zunanje in notranje podatke, ter predlaga ustrezne poslovne rešitve za povečanje učinkovitosti poslovanja banke. Prijave zbirajo na cloveski.viri@skb.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Zavarovalnica Triglav nudi priložnost samostojnemu strokovnemu sodelavcu (m/ž) v Službi za upravljanje digitalnega trženja in vsebin. Izbrani kandidat bo skrbel za optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike in raziskovanje ključnih besed. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Družba Infomediji v svoje vrste vabi strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), ki bo skrbel za kampanje narazličnih digitalnih platformah, vključno z družbenimi omrežji. Več o prijavi in delovnem mestu si lahko preberete na LinkedInu.

 

Še vedno aktualna delovna mesta:

Portala 1nadan.si in Kuponko.si iščeta sodelavca (m/ž) v kreativnem oddelku za samostojno sestavljanje krajših besedil in z »visokim nivojem smisla za estetiko in kreativnost«. Prijave zbirajo do 28. februarja 2023 na zaposlitev@media-lab.si. Več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Alpina v nudi priložnost produktnemu vodji (m/ž) na področju obutve, ki bo sodeloval pri nastajanju novih izdelkov, kjer bo sodeloval z oblikovalskim, razvojnim, prodajnim in marketinškim oddelkom. Prijave zbirajo na LinkedInu, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Agencija Squareme v svoje vrste vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo skrbel za prisotnost podjetja na Instagramu, Facebooku in LinkedInu. Prijave zbirajo na work@squareme.si, več o delovnem mestu si lahko preberete na LinkedInu.

Barcaffe išče dva ambasadorja (m/ž), ki bosta skrbela za Barcaffèjev nastop na TikToku. Prijavite se lahko do 27. februarja 2023 na povezavi.

Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije iščejo strokovnega sodelavca (m/ž) v službi za strateško komuniciranje oziroma v oddelku za multimedijsko produkcijo in podporo. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

V Atlantic Grupi iščejo specialista za digitalno strategijo blagovne znamke Argeta (m/ž). Prijave zbirajo do vključno 19. februarja 2023 preko povezave, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji