bla
Vpogled

MM-ova anketa: Vladni primerjalnik cen osnovnih živil? Zapleteno je.

Primerjalnik cen buri duhove trgovcev in uporabnikov. Kot kažejo ugotovitve naše mini ankete, so mnenja sodelujočih dobesedno razpolovljena.

Če ste prisotni na enem samem družbenem omrežju, se niste mogli izogniti številnim bolj ali manj burnim razpravam o sagi z imenom vladni primerjalnik cen za osnovna živila. Nastala je precejšnja zmeda, pritožb o nepravilnostih in pomanjkljivostih ne manjka. Trgovci, predvsem Hofer, Spar in Tuš, so izrazili svoje nestrinjanje, številni uporabniki »bentijo«, da je orodje neuporabno. Potipali smo, kakšno mnenje imajo o njem sledilci na našem Instagramu.

Za več kot polovico uporabno orodje

Najprej smo jih vprašali, ali se jim zdi primerjalnik cen uporabno orodje z možnostjo odgovora a) da in b) ne. Izid je relativno tesen – za 54 odstotkov je primerjalnik cen uporaben, za 46 odstotkov pa ne. Nato nas je zanimalo**, ali se pri nakupovanju sodelujoči raje odločajo za a) ponudnika živil oziroma trgovca in b) cene artiklov.  Tu je izid še bolj izenačen. 52 odstotkov stavi na ponudnika, 48 odstotkov pa na cene artiklov.

Poizvedovali*** smo tudi, ali imajo sodelujoči v anketi kartico zvestobe pri katerem od trgovcev. Velika večina oziroma 86 odstotkov jih je odgovorila pritrdilno. Naslednje vprašanje**** je bilo zelo podobno, in sicer, ali sledite oziroma uporabljate kupone trgovcev za popuste pri nakupih. Skoraj tri četrtine oziroma 74 odstotkov je odgovorilo pritrdilno, 26 odstotkov pa se jih za kupone ne zmeni.

*100 odgovorov

**104 odgovori

***111 odgovorov

**** 111 odgovorov

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji