mini anketa
Vpogled

MM-ova mini anketa: Ali brez avtomobila resnično ne gre?

Ta teden je v znamenju evropskega tedna mobilnosti, vodilne kampanje Evropske komisije za ozaveščanje o trajnostni mobilnosti v mestih. Posvetili smo mu tudi tokratno MM-ovo anketo na Instagramu.

Evropski teden mobilnosti, ki vsako leto poteka med 16. in 22. septembrom, je namenjen spodbujanju sprememb vedenja posameznikov v korist aktivne mobilnosti, javnega prevoza in drugih pametnih in čistih prometnih rešitev. Vsako leto se kampanji na evropski in nacionalni ravni pridruži več mest, zaradi velike medijske privlačnosti pa je splošno priznana kot gonilna sila trajnostne mobilnosti v mestih v Evropi in zunaj nje. V letu 2023 je v kampanji sodelovalo več kot 3000 svetovnih mest in 99 slovenskih občin, v letu 2024 pa je slovenskih občin že 114.

V službo najpogosteje z avtomobilom

V tokratni anketi na Instagramu smo sledilce vprašali, kako dobro so seznanjeni s tem, kaj vse spodbuja kampanja evropskega tedna mobilnosti. Večina (63 odstotkov) vas je odgovorila, da kampanjo poznate delno, 26 odstotkov je sploh ne pozna, 11 odstotkov pa meni, da jo pozna zelo dobro.

Vrhunec celotne kampanje je priljubljena akcija Dan brez avtomobila, zato nas je zanimalo, ali boste na ta dan avto pustili doma. Pozitivno vas je odgovorilo 38 odstotkov, 14 odstotkov vas pravi, da tega ne upoštevate, 48 odstotkov pa bi vas avto z veseljem pustilo doma, ampak ga ne morete oz. ga na ta dan potrebujete.

Prav avtomobil je tisto prevozno sredstvo, s katerim najpogosteje hodite v službo – takšnih vas je kar 52 odstotkov sodelujočih v anketi. S kolesom se vas v službo odpravi 22 odstotkov, z javnim prevozom 18 odstotkov, peš pa 8 odstotkov.

Zanimalo nas je tudi, kaj menite o javnem prevozu pri nas. Največ (37 odstotkov) vas pravi, da ga ne uporabljate, ker je časovno preveč zamuden, 26 odstotkov pa, ker ni dobrih povezav. 20 odstotkov med vami javni prevoz uporablja, ker nima druge možnosti (a z njim niste najbolj zadovoljni), 17 odstotkov pa vas je z javnim prevozom zadovoljnih.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji