ank2
Vpogled

MM-ova mini anketa: Božič je čas za družino

Naše ankete ostajajo praznične. Tokrat smo vas spraševali o božiču.

Prihajajoči vikend nas čaka božič in sodeč po vaših odgovorih, je ta praznik zares zelo družinsko obarvan. 88 odstotkov tistih, ki ste sodelovali v anketi, vas je povedalo, da boste božični večer preživeli doma, z ožjo družino, 12 odstotkov pa s prijatelji oz. širšo družino. Da ga boste preživeli z družbo ali v restavraciji, ni odgovoril nihče.*

K polnočnici vas bo šlo le 16 odstotkov, 84 odstotkov pa vas ne bo šlo v cerkev.** Darila pa vas več kot polovica (59 %) odpre na božični večer, 41 % pa na božično jutro.***

Na vprašanje, kakšna potica na praznični mizi ne sme manjkati, vas je 57 odstotkov odgovorilo, da je vaša favoritka klasična orehova potica, 19 odstotkov vas ima najraje potratno potico, 8 odstotkov pehtranovo, 15 odstotkov pa je odgovorilo, da imate raje druge okuse potice.****

Na koncu smo vas vprašali še, kateri je vaš najljubši film. Med odgovori ste zapisali: The Holiday, Sam doma 1 in 2, Love Actually in vse Disneyjeve risanke, ni pa manjkala niti malo drugačna »klasika«: Umri pokončno.

 

*84 sodelujočih

**86 sodelujočih

***93 sodelujočih

****85 sodelujočih

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji