zzz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: Družbena omrežja

Tokratno anketo na Instagramu smo namenili družbenim omrežjem, saj se ta ponašajo že s petimi milijardami uporabnikov. 

Tokrat smo vas vprašali, katero je vaše najljubše družbeno omrežje. 73 odstotkov vas je odgovorilo, da je to Instagram, 21 odstotkov vas je glasovalo za TikTok, 4 odstotke za Facebook in 1 odstotek za drugo. 

Ker tipičen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj dve uri na dan, nas je zanimalo, kakšen je ta odstotek med MM-ovimi sledilci. 16 odstotkov vas družbenim omrežjem nameni eno uro na dan, 36 odstotkov med eno do dve uri, 33 odstotkov med 2 do 4 ure in 16 odstotkov več kot 4 ure. 

Objavljati ali ne objavljati – to je vprašanje. 56 odstotkov vas obljavlja svoje vsebine, 44 odstotkov pa samo spremlja, kaj objavljajo drugi. 

Tiste, ki uporabljajo družbena omrežja za poslovne namene, smo vprašali, katero od njih se je izkazalo za najbolj učinkovito. 56 odstotkov vas pravi, da je to LinkedIn, 22 odstotkov Instagram, 18 odstotkov Facebook in 4 odstotki drugo. 

 

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji