mmm
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kako Slovenci sledimo podkastom?

V prihajajoči izdaji tiskanega Marketing magazina se bomo posvetili novemu obdobju podkastov v Sloveniji in v tujini, zato smo tokratno MM-ovo mini zastavili v tem duhu.

Zanimalo nas je, koliko podkastov redno spremljate in 63 odstotkov naših sledilcev na Instagramu je odgovorilo, da enega ali dva. Četrtina (25 odstotkov) vas redno spremlja 3 ali 4 podkaste, 12 odstotkov pa več kot štiri.*

Na vprašanje, ali so vam ljubši domači ali tuji podkasti, vas je 44 odstotkov odgovorilo, da tuji, 37 odstotkov sodelujočih pa ima raje domače. 19 odstotkov sodelujočih je odgovorilo, da jim je vseeno za izvor podkasta.**

Zanimalo nas je, katere slovenske podkaste spremljate najpogosteje. 41 odstotkov sodelujočih je glasovalo za podkast AIDEA, 19 odstotkov vas spremlja podkast Lovim ravnotežje, 10 odstotkov najpogosteje spremlja slovenski podkast Fejmiči, medtem ko je 30 odstotkov bralcev glasovalo za »drugo«.***

Na vprašanje, kateri so vaši najbolj priljubljeni tuji podkasti, smo dobili zelo raznovrstne odgovore; med njimi so Joe Rogan Podcast, The Prof G Podcast, Flagrant 2, Man Enough, Agelast podcast, Financial Times News Briefing, Something Something, The New Yorker, A Taylor Swift Fan Podcast, Russel Brand, Crime Junkie, The Diary of CEO with Steven Bartlett, Ridiculous History, Stuff You Should Know, Eva Wellness Podcast, 99% Invisible.

Na koncu smo vas vprašali še, kaj vas najpogosteje prepriča, da prisluhnete podkastu. Največ (48 odstotkov) vas prepriča tema pogovora, 34 odstotkov izbirate podkaste glede na gosta, 17 odstotkov pa vas zaupa gostitelju podkasta. Le en odstotek pa vas je izbralo odgovor drugo.****

*89 sodelujočih

**94 sodelujočih

***102 sodelujočih

****106 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji