anketa trgovci
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kam po nakupih?

Našo tokratno mini anketo smo posvetili trgovcem. Očitno se vam je tema zdela zanimiva, saj vas v anketi še nikoli ni sodelovalo toliko kot tokrat.

Zanimalo nas je, v kateri trgovini najpogosteje kupujete. Enakovredno sta si največ glasov (33 odstotkov) razdelila HOFER in Spar. 25 odstotkov vas je izbralo Lidl, 9 odstotkov pa Mercator. Med možnostjo drugih odgovorov ste izbrali še Tuš in E.Leclerc.*

Na vprašanje, kaj je za vas najpogostejši vzrok, da se odločite za nakup v določeni trgovini, vas je največ (kar 72 odstotkov) povedalo, da kupujete v trgovini, ki vam ustreza po lokaciji. Prepričajo vas tudi dobre trgovske znamke (25 odstotkov), dva odstotka vas najraje kupuje v trgovini, ki ima dobre oglase, en odstotek pa v trgovini, ki sponzorira slovenske športnike.**

Oglasi trgovcev so sicer pogosto zanimivi, a očitno niso tisto, kar vas prepriča k nakupu oz. obisku trgovine. Da vas oglasi prepričajo k nakupovanju, vas je namreč dejalo le 8 odstotkov. 56 odstotkov vas pravi, da oglasi ne vplivajo na vaše odločitve, 36 odstotkov pa pravi, da vas prepričajo občasno.***

Na koncu smo vas vprašali še, oglasi katerega trgovca so vam najbolj všeč. Največ glasov je prejel HOFER, za njim pa Lidl. Eden od vas je izpostavil tudi oglase za italijanska trgovca COOP in Conad.

*171 sodelujočih

**169 sodelujočih

***178 sodelujočih

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji