anketa
Vpogled

MM-ova mini anketa: Komentarji kot sredstvo za sproščanje jeze

V naši mini anketi smo se tokrat posvetili komentarjem na družbenih omrežjih. Več kot očitno je, da jih mnogi izkoristijo bolj za to, da tam sproščajo svojo jezo in slabo voljo kot za to, da napišejo nekaj konstruktivnega.

Zanimalo nas je, ali komentirate članke in objave, na katere naletite na družbenih omrežjih. 52 odstotkov vas je odgovorilo, da tega nikoli ne počnete, 14 odstotkov vas to počne pogosto, 34 odstotkov pa zelo redko (oz. kadar naletite na nekaj resnično posebnega).*

Trije odstotki tudi navajate, da ste že komentirali nekaj, česar sploh niste prebrali, 78 odstotkov vas tega ne počne, 19 odstotkov pa vas opaža, da to ljudje pogosto počnejo, sami pa niste eden od njih.**

Zanimalo nas je tudi, ali vas komentarji ljudi, ki objave niti ne preberejo, zmotijo, na kar vas je 80 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 20 odstotkov pa negativno.***

Na koncu smo vas vprašali še, ali menite, da je v komentarjih na družbenih omrežjih preveč sovražnega govora. Kar 88 odstotkov vas pravi, da to vsekakor drži, 12 odstotkov vas je kliknilo na odgovor »kakor kdaj«, prav nihče pa ni kliknil na odgovor »tega nisem opazil/-a«.****

 

*71 sodelujočih

**69 sodelujočih

***65 sodelujočih

****75 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji