oi
Vpogled

MM-ova mini anketa: Pariz, prihajamo!

Jutri se začenja največji in najbolj pričakovan športni dogodek leta – poletne olimpijske igre Pariz 2024.

Po 100 letih se v Pariz ponovno vračajo olimpijske igre. Kje jih boste lahko spremljali od doma, izveste tukaj

Začetek olimpijskih iger sega v antično Grčijo. Ob svojem takratnem višku so igre trajale 5 dni, discipline pa so obsegale teke, dvoboje, peteroboj, konjeniške dirke ter izbor za najboljšega trobentača in glasnika. Najpomembnejša tekmovalna panoga je bil peteroboj, ki je vključeval tek, skok v daljino, met diska, met kopja in rokoborbo. 

V tokratni anketi na Instagramu smo pred začetkom olimpijade poizvedovali, če so naši sledilci ljubitelji olimpijskih iger ali zgolj naključni opazovalci. 66 odstotkov vas je glasovalo, da boste spremljali olimpijske igre, 34 odstotkov pa letošnjega športnega spektakla ne bo spremljalo.

Zanimalo nas je tudi, katere discipline ponavadi spremljate. 42 odstotkov vas tu in tam spremlja kakšno disciplino, 41 odstotkov samo tiste, v katerih nastopajo slovenski športniki, 10 odstotkov vas spremlja vse discipline, 7 odstotkov pa spremlja tekme samo takrat, ko ima čas. 

Anketa je pokazala, da vas ima 55 odstotkov raje zimske olimpijske igre, 45 odstotkov pa poletne.

Zanimalo nas je tudi, če imate raje ekipne ali individualne športne discipline. 58 odstotkov vas je glasovalo za individualne ter 42 odstotkov za ekipne. 

Za konec so nas zanimala tudi vaša predvidevanja. 49 odstotkov vas meni, da bodo naši športniki domov prinesli dve olimpijski kolajni, 42 odstotkov napoveduje več kot 5 kolajn, 7 odstotkov eno in 2 odstotka nobene kolajne. 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji