MM-ova mini anketa: Pri prazničnih oglasih zmagujejo britanski trgovci
Tokrat smo vas v mini anketi na Instagramu spraševali o prazničnih oglasih.
Po ugotovitvah raziskave podjetja Bynder so bila letos pričakovanja potrošnikov glede prazničnih oglasov na najvišji ravni v zadnjih treh letih. V raziskavi, ki temelji na analizi iskanj na Googlu, so ugotovili, da je leta 2023 na iskalniku Google prišlo do 6-odstotnega povečanja iskanj »božični oglas« v primerjavi z lanskim letom. Predvidevajo, da bo ta ključna besedna zveza letos zapisana v iskalnik za 20 odstotkov pogosteje kot lani, a vseeno znatno manj kot leta 2016, ko je bil sredi novembra iskani izraz zapisan trikrat pogosteje kot letos.
Kako ste glasovali?
V anketi nas je zanimalo, ali spremljate praznične oglase. Večina (61 odstotkov) vas je odgovorila, da jih, a ne prav redno. 23 odstotkov vas pravi, da jih spremljate in menite, da so vsako leto boljši, 16 odstotkov pa vas pravi, da vam niso všeč.
Med tujimi oglasi, ki so vam najbolj všeč in se jih vsako leto najbolj veselite, so britanski trgovci, ki se vedno zelo potrudijo – tako vas meni 46 odstotkov sodelujočih. Blagovnicam John Lewis, Tesco, M&S in drugim sledi Coca-Cola s svojim Božičkom (38 odstotkov), Aldi s korenčkom Kevinom pa vam ni tako zelo všeč (zanj ste glasovali le štirje odstotki). 12 odstotkov vas je izbralo odgovor drugo.
Na koncu nas je zanimalo še, katere slovenske praznične oglase ste opazili letos. Med najpogosteje omenjenimi so se znašli trgovci Jager, Spar in Lidl, poleg tega pa še A1 Slovenija in Radenska.