sof
Vpogled

MM-ova mini anketa: Teden v znamenju SOF-a

Našo torkovo anketo na Instagramu smo tokrat posvetili SOF-u, danes pa razkrivamo rezultate.

Zanimalo nas je, ali boste MM-ovi sledilci na Instagramu obiskali letošnji SOF. Skoraj polovica (49 odstotkov) vas je odgovorila, da ga boste, 43 odstotkov se vas je odločilo, da letos ne greste v Portorož, 8 odstotkov pa vas je bilo v torek še neodločenih glede tega.*

Na vprašanje, za koliko časa se običajno odpravite na SOF, vas je večina (58 odstotkov) dejala, da ste na festivalu oba dneva. 23 odstotkov vas festivalsko dogajanje spremlja en dan, 19 odstotkov med vami pa SOF obišče za en dan in ostane še na večerni zabavi.**

In ko smo ravno pri zabavah – prav sproščeno druženje in večerne zabave so očitno eden od razlogov, zakaj vas večina (37 odstotkov) obišče SOF. 27 odstotkov vas pravi, da ga obiščete zaradi predavanj oz. novih znanj, prav tako 27 odstotkov pa zaradi poslovnega mreženja. 9 odstotkov vas je izbralo odgovor drugo.***

Na koncu smo vas vprašali še, kateri agenciji napovedujete, da bo postala agencija leta – med najpogostejšimi odgovori sta se znašli Herman & partnerji ter DROM Agency. Kdo bo zmagovalec, pa bo znano že danes zvečer.

*70 sodelujočih

**48 sodelujočih

***52 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji