MM-ova mini anketa: Teden v znamenju SOF-a
Našo torkovo anketo na Instagramu smo tokrat posvetili SOF-u, danes pa razkrivamo rezultate.
Zanimalo nas je, ali boste MM-ovi sledilci na Instagramu obiskali letošnji SOF. Skoraj polovica (49 odstotkov) vas je odgovorila, da ga boste, 43 odstotkov se vas je odločilo, da letos ne greste v Portorož, 8 odstotkov pa vas je bilo v torek še neodločenih glede tega.*
Na vprašanje, za koliko časa se običajno odpravite na SOF, vas je večina (58 odstotkov) dejala, da ste na festivalu oba dneva. 23 odstotkov vas festivalsko dogajanje spremlja en dan, 19 odstotkov med vami pa SOF obišče za en dan in ostane še na večerni zabavi.**
In ko smo ravno pri zabavah – prav sproščeno druženje in večerne zabave so očitno eden od razlogov, zakaj vas večina (37 odstotkov) obišče SOF. 27 odstotkov vas pravi, da ga obiščete zaradi predavanj oz. novih znanj, prav tako 27 odstotkov pa zaradi poslovnega mreženja. 9 odstotkov vas je izbralo odgovor drugo.***
Na koncu smo vas vprašali še, kateri agenciji napovedujete, da bo postala agencija leta – med najpogostejšimi odgovori sta se znašli Herman & partnerji ter DROM Agency. Kdo bo zmagovalec, pa bo znano že danes zvečer.
*70 sodelujočih
**48 sodelujočih
***52 sodelujočih