ai
Vpogled

MM-ova mini anketa: Umetna inteligenca – grožnja ali nova priložnost?

V tokratni mini anketi smo se posvetili orodju ChatGTP, ki lahko namesto vas napiše besedilo po želji. Tudi za oglaševalsko akcijo.

Na vprašanje, ali ChatGTP že poznate, vas je 64 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 21 odstotkov vas pravi, da ste zanj že slišali, a ga (še) ne poznate dobro, 15 odstotkov pa vas tega orodja ne pozna.*

Zanimalo nas je tudi, ali ChatGTP že uporabljate oz. ali ste ga že preizkusili, na kar vas je 56 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 44 odstotkov pa negativno.**

Sledilo je vprašanje, ali bo to (in podobna orodja) vplivalo na svet marketinga in oglaševanja. Kar 74 odstotkov vas meni, da bo, trije odstotki, da ne bo, 22 odstotkov pa pravi, da je še prezgodaj, da bi sodili o tem.***  

Pa se umetne inteligence bojite? Na to vprašanje vas je 48 odstotkov odgovorilo, da ne, 42 odstotkov, da vam je ob njej nekoliko nelagodno, 11 odstotkov pa se vam zdi, da nam umetna inteligenca predstavlja grožnjo.****

 

*91 sodelujočih

**103 sodelujoči

***89 sodelujočih

****101 sodelujoči

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji