MM-ova mini anketa: Umetna inteligenca – grožnja ali nova priložnost?
V tokratni mini anketi smo se posvetili orodju ChatGTP, ki lahko namesto vas napiše besedilo po želji. Tudi za oglaševalsko akcijo.
Na vprašanje, ali ChatGTP že poznate, vas je 64 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 21 odstotkov vas pravi, da ste zanj že slišali, a ga (še) ne poznate dobro, 15 odstotkov pa vas tega orodja ne pozna.*
Zanimalo nas je tudi, ali ChatGTP že uporabljate oz. ali ste ga že preizkusili, na kar vas je 56 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 44 odstotkov pa negativno.**
Sledilo je vprašanje, ali bo to (in podobna orodja) vplivalo na svet marketinga in oglaševanja. Kar 74 odstotkov vas meni, da bo, trije odstotki, da ne bo, 22 odstotkov pa pravi, da je še prezgodaj, da bi sodili o tem.***
Pa se umetne inteligence bojite? Na to vprašanje vas je 48 odstotkov odgovorilo, da ne, 42 odstotkov, da vam je ob njej nekoliko nelagodno, 11 odstotkov pa se vam zdi, da nam umetna inteligenca predstavlja grožnjo.****
*91 sodelujočih
**103 sodelujoči
***89 sodelujočih
****101 sodelujoči