nike
Vpogled

MM-ova mini anketa: V pričakovanju filma Air

Tokratna MM-ova mini anketa je bila obarvana filmsko. 6. aprila namreč pod okriljem Marketing magazina na Cineplexxova filmska platna prihaja premiera filma Air, v katerem spremljamo ozadje znamke Nike.

V tujini velja film za enega najtežje pričakovanih, zato nas je najprej zanimalo, ali ste že slišali zanj oz. ali ste vedeli, da te dni prihaja tudi k nam. 60 odstotkov vas tega ni vedelo, 40 pa.*

Na vprašanje, ali si ga boste ogledali, vas je 54 odstotkov odgovorilo pozitivno, saj ste oboževalci znamke Nike, 36 odstotkov vas je odgovorilo, da mogoče, 10 odstotkov pa negativno.**

Zanimalo nas je tudi, kaj običajno vpliva na vašo odločitev, da se odpravite v kino. 62 odstotkov vas pravi, da je to zgodba oz. vsebina filma, 14 odstotkov vas prepričajo dobre kritike, 12 odstotkov pa zvezdniška zasedba. Prav tako vas je 12 odstotkov izbralo odgovor drugo.***

Za konec smo vas vprašali še, katera je vaša najljubša znamka športnih copat. Dobra polovica (53 odstotkov) vas je glasovala prav za Nike, 32 odstotkov za Adidas, 3 odstotki za Pumo, 12 odstotkov pa vas ima raje druge znamke.****

*53 sodelujočih

**67 sodelujočih

***89 sodelujočih

****139 sodelujočih

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji