nike
Vpogled

MM-ova mini anketa: V pričakovanju filma Air

Tokratna MM-ova mini anketa je bila obarvana filmsko. 6. aprila namreč pod okriljem Marketing magazina na Cineplexxova filmska platna prihaja premiera filma Air, v katerem spremljamo ozadje znamke Nike.

V tujini velja film za enega najtežje pričakovanih, zato nas je najprej zanimalo, ali ste že slišali zanj oz. ali ste vedeli, da te dni prihaja tudi k nam. 60 odstotkov vas tega ni vedelo, 40 pa.*

Na vprašanje, ali si ga boste ogledali, vas je 54 odstotkov odgovorilo pozitivno, saj ste oboževalci znamke Nike, 36 odstotkov vas je odgovorilo, da mogoče, 10 odstotkov pa negativno.**

Zanimalo nas je tudi, kaj običajno vpliva na vašo odločitev, da se odpravite v kino. 62 odstotkov vas pravi, da je to zgodba oz. vsebina filma, 14 odstotkov vas prepričajo dobre kritike, 12 odstotkov pa zvezdniška zasedba. Prav tako vas je 12 odstotkov izbralo odgovor drugo.***

Za konec smo vas vprašali še, katera je vaša najljubša znamka športnih copat. Dobra polovica (53 odstotkov) vas je glasovala prav za Nike, 32 odstotkov za Adidas, 3 odstotki za Pumo, 12 odstotkov pa vas ima raje druge znamke.****

*53 sodelujočih

**67 sodelujočih

***89 sodelujočih

****139 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji