kava
Vpogled

MM-ova mini anketa: Zjutraj najprej na splet in družbena omrežja

Raziskava, ki so jo opravili pri IKEI, je pokazala, da polovica prebivalcev jugovzhodne Evrope po prebujanju najprej poseže po kavi, tretjina pa po telefonu.

Zato smo med MM-ovimi sledilci preverili, kakšne so njihove navade, ko pride do prebujanja in konzumiranja medijskih vsebin. Zanimalo nas je, kdaj naši sledilci zjutraj vstajajo. 7 odstotkov se vas prebuja pred pol šesto zjutraj, 22 odstotkov med pol šesto in šesto, 45 odstotkov med šesto in sedmo, 26 odstotkov pa med sedmo in osmo. 

Ker je IKEINA raziskava pokazala, da kar tretjina prebivalcev jugovzhodne Evrope takoj po prebujanju preveri telefon, sporočila in e-pošto, nas je zanimalo, katere medijske vsebine ob jutranji kavi zaužijejo MM-ovi sledilci. Za 91 odstotkov sledilcev sta to splet in družbena omrežja, 5 odstotkov posluša radio, 3 odstotki preverijo tiskane medije, 1 odstotek pa gleda televizijo. 

Zanimalo nas je tudi, katero je tisto družbeno omrežje, ki ga sledilci zjutraj najprej »prečekirajo«. Kar 85 odstotkov najprej preveri, kaj se dogaja na Instagramu, 9 odstotkov pregleda Facebook, 4 odstotki LinkedIn in 1 odstotek TikTok.

Preverili pa smo tudi, koliko časa na dan posvetite konzumiranju medijskih vsebin. 36 odstotkov temu nameni med eno do dve uri, 35 odstotkov med dve in tri ure, 18 odstotkov več kot 3 ure, 11 odstotkov pa manj kot eno uro. 

Še eno zanimivo dejstvo, ki ga je pokazala IKEINA raziskava pa je, da dan zaključimo enako kot ga začnemo. Slovenci so namreč kot svoj najpogostejši večerni ritual navedli gledanje televizije in uporabo telefona.

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji