kava
Vpogled

MM-ova mini anketa: Zjutraj najprej na splet in družbena omrežja

Raziskava, ki so jo opravili pri IKEI, je pokazala, da polovica prebivalcev jugovzhodne Evrope po prebujanju najprej poseže po kavi, tretjina pa po telefonu.

Zato smo med MM-ovimi sledilci preverili, kakšne so njihove navade, ko pride do prebujanja in konzumiranja medijskih vsebin. Zanimalo nas je, kdaj naši sledilci zjutraj vstajajo. 7 odstotkov se vas prebuja pred pol šesto zjutraj, 22 odstotkov med pol šesto in šesto, 45 odstotkov med šesto in sedmo, 26 odstotkov pa med sedmo in osmo. 

Ker je IKEINA raziskava pokazala, da kar tretjina prebivalcev jugovzhodne Evrope takoj po prebujanju preveri telefon, sporočila in e-pošto, nas je zanimalo, katere medijske vsebine ob jutranji kavi zaužijejo MM-ovi sledilci. Za 91 odstotkov sledilcev sta to splet in družbena omrežja, 5 odstotkov posluša radio, 3 odstotki preverijo tiskane medije, 1 odstotek pa gleda televizijo. 

Zanimalo nas je tudi, katero je tisto družbeno omrežje, ki ga sledilci zjutraj najprej »prečekirajo«. Kar 85 odstotkov najprej preveri, kaj se dogaja na Instagramu, 9 odstotkov pregleda Facebook, 4 odstotki LinkedIn in 1 odstotek TikTok.

Preverili pa smo tudi, koliko časa na dan posvetite konzumiranju medijskih vsebin. 36 odstotkov temu nameni med eno do dve uri, 35 odstotkov med dve in tri ure, 18 odstotkov več kot 3 ure, 11 odstotkov pa manj kot eno uro. 

Še eno zanimivo dejstvo, ki ga je pokazala IKEINA raziskava pa je, da dan zaključimo enako kot ga začnemo. Slovenci so namreč kot svoj najpogostejši večerni ritual navedli gledanje televizije in uporabo telefona.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji